برگزاری کلاس آموزش کوچینگ همزمان با سمینار آموزشی قوانین داوری کاراته با مدرسی رئیس شورای داوران آسیا

كلاس آوزش كوچينگ و قوانين جهاني كاراته همزمان با سمينار آموزشي قوانين داوري كاراته با مدرسي رئيس شوراي داوران آسيا روز چهارشنبه ۲۵ بهمن برگزار مي شود.

برگزاري كلاس آموزش كوچينگ همزمان با سمينار آموزشي قوانين داوري كاراته با مدرسي رئيس شوراي داوران آسيا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، کلاس آموزش کوچینگ و آشنایی با قوانین جدید فدراسیون جهانی برای مربیان سراسر کشور همزمان با سمینار آموزشی قوانین داوری کاراته در سال ۲۰۲۴ با هدف تقویت و پیشرفت سطح فنی داوران و مربیان کاراته با مدرسی منصور السلطان رئیس شورای داوران آسیا و عضو شورای داوران جهان روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح در سالن همایش قلم کتابخانه ملی در استان تهران برگزار می شود.

مربیان جهت هدایت و کوچینگ ورزشکاران خود در رویداد های پیش رو و مسابقات سال ۱۴۰۳ حتما باید در این دوره شرکت کنند و پس از شرکت در این دوره کارت کوچینگ به آنها تعلق میگیرد. همچنین شرکت‌ در این دوره برای تمامی داوران بلامانع می باشد و ثبت نام آن از طریق سامانه ملی کاراته انجام می شود.

لازم به ذکر است داوران برای ثبت نام در این دوره از طریق سامانه ملی کاراته، رویداد های جاری بخش داوری و مربیان نیز از طریق رویداد های جاری بخش آموزش اقدام کنند و پس از ثبت نام آیدی کارت را دریافت کنند. و ثبت نام نهایی و پذیرش داوران و مربیان در کلاس آموزشی، حتما با به همراه داشتن آیدی کارت انجام می پذیرد.

همچنین با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته جهت حضور مربیان در این دوره، ثبت نام این دوره تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

{ کد خبر : 100000830 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم