مقام معظم رهبری: جامعه ورزش سالم و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند

رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگي نيروهاي مسلح فرمودند: جامعه هنري و ورزشي ماسالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف كم نيستند و موضع‌گيري چند نفر ارزشي ندارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در بخش هایی از سخنانشان به موضع‌گیری‌های برخی چهره‌های ورزشی و هنری اشاره و عنوان داشتند: از نظر من این موضع‌گیری‌ها هیچ اهمیتی ندارد و نباید در مورد آنها حساسیت به خرج داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

ایشان افزودند: تطبیق اینکه موضع‌گیری آن‌ها عناوین مجرمانه دارد یا نه با قوه قضاییه است ولی از لحاظ عمومی، موضع‌گیری این افراد ارزشی ندارد و جامعه هنری و ورزشی با این مواضع دشمن شادکن آلوده نخواهد شد.

فدراسیون کاراته ضمن تشکر از بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب تاکید می کند که جامعه ورزش به مانند مردم نجیب ایران همواره خواستار ایران متحد، عزتمند و همدل است و بدون شک صف آشوبگران و اغتشاشگران از مردم ایران زمین جداست.

{ کد خبر : 100000079 }

کلمات کلیدیكاراته
تاریخچه
فیلم