پایان‌ روز دوم لیگ‌ جهانی کاراته وان‌ جوانان فجیره ۲۰۲۳

۹ مدال رنگارنگ دیگر برای ایران بدست آمد

كاراته كاهاي ايراني حاضر در روز دوم مسابقات ليگ جهاني كاراته وان فجيره ۲۰۲۳ موفق به كسب يك مدال طلا، يك‌مدال نقره و هفت مدال برنز شدند.

۹ مدال رنگارنگ ديگر براي ايران بدست آمد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره ۲۰۲۳ امروز با برگزاری مسابقات کاتا و کومیته رده سنی جوانان دختران و پسران پیگیری شد. و در پایان کاراته کاهای ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و هفت برنز شدند.

مدال آوران‌کاراته ایران در روز دوم مسابقات به شرح زیر هستند:
فاطمه زهرا سعید آبادی در وزن ۵۳- جوانان مدال طلا را بدست آورد، پریا علیزاده در وزن ۵۹- جوانان صاحب مدال نقره شد.
پوریا یعقوبی در کاتا انفرادی جوانان، زهرا ابراهیمی در وزن ۴۸- جوانان، فاطمه اصل زارع در وزن ۵۹- جوانان، زهرا رحیم پور در وزن ۶۶+ جوانان، محمدجواد صفری در وزن ۶۸- جوانان، محمدرضا ترابی در وزن ۷۶- جوانان، امیرعباس کاووسی در وزن ۷۶+ جوانان صاحب مدال برنز این مسابقات شدند.

فردا و در سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ رقابت های کاتا انفرادی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران و کومیته اوزان ۴۷- ، ۵۴- ، ۶۱- ، ۶۱+ دختران و اوزان ۵۲- ، ۵۷- ، ۶۳- ، ۷۰- ، ۷۰+ پسران در رده سنی نوجوانان پیگیری خواهد شد.

در این رقابت ها از پنج شنبه ۴ اسفند آغاز و تا یکشنبه ۷ اسفند ماه ادامه خواهد داشت، ۱۱۸۵ ورزشکار از ۶۶ کشور حضور دارند که از ایران نیز ۱۲۹ کاراته کا به صورت آزاد شرکت کرده اند.

{ کد خبر : 100000197 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم