به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، ملیپوشان کشورمان پس از درخشش در بیستودومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی و کسب عنوان نایبقهرمانی در میان استقبال مسعود رهنما، رئیس، محسن آشوری، سرپرست دبیری، فاطمه پورزمانی، نایبرئیس بانوان فدراسیون، سلطانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، جمعی از مسئولان، پیشکسوتان، روسای هیات های کاراته، مربیان و خانواده ها بامداد امروز چهارشنبه سوم تیرماه به کشور بازگشتند.
تیم ملی ایران در این رقابتها موفق به کسب ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و ۵ مدال برنز شد و بر سکوی دوم آسیا ایستاد.
{ کد خبر : 100002265 }{1405/04/03}