خدابخشی فینالیست کاراته وان سری آ شد

مهدي خدابخشي فيناليست وزن ۸۴- آقايان در ليگ جهاني كاراته وان سري آ كوجالي ۲۰۲۲ شد.




به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مهدی خدابخشی فینالیست وزن ۸۴- آقایان شد تا برای کسب نشان طلا لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲، روز یکشنبه به روی تاتامی بروند.





مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- آقایان در دور اول مسابقات با نتیجه ۸ بر ۳ یوناتان فروند از استرالیا را شکست داد و در دومین دیدار خود ۲ صفر جولیان نوبه از هلند را شکست داد. همچنین در سومین دیدار خود ملوس گاشی از کوزو را ۴ یک پشت سر گذاشت.



وی در چهارمین دیدار خود با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل زکی سامه از مصر مقتدرانه به پیروزی رسید و در پنجمین مسابقه و فینال جدول خود مقابل عیسا لردجوم از فرانسه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.



مهدی خدابخشی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک والری سونیخ از اوکراین را شکست داد و راهی فینال وزن ۸۴- مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ شد تا روز یکشنبه برای کسب نشان طلا به روی تاتامی برود.



محمدرضا گیلان پور با ۵ پیروزی و یک شکست و علی توکلی نیز با یک شکست در این وزن و با راهیابی حریفانشان به فینال، راهی جدول رپه شارژ شدند که روز یکشنبه به روی تاتامی خواهند رفت تا شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کنند.



سومین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال ۲۰۲۲ با حضور ۱۱۷ ورزشکار ایرانی از امروز آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۳ مهر ماه در کوجالی ترکیه ادامه خواهد داشت.


{ کد خبر : 100000017 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم