شانس کسب ۲ برنز دیگر در پایان روز دوم‌ کاراته وان باکو ۲۰۲۲

تلاش نمایندگان کاراته ایران برای رسیدن به ۵ مدال طلا و برنز

روز دوم مسابقات ليگ‌ برتر كاراته وان باكو ۲۰۲۲ با شانس كسب دو نشان برنز ديگر براي كاراته ايران به پايان رسيد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین روز از مسابقات لیگ‌ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ با راهیابی رزیتا علیپور و ذبیح الله پورشیب به دیدار رده بندی به پایان رسید.

در رقابت های امروز رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- بانوان کشورمان با سه پیروزی و دو شکست راهی دیدار رده بندی شد تا شانس خود را برای کسب مدال برنز این رقابت ها امتحان کند.

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن ۸۴- آقایان کشورمان نیز با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب نشان برنز فردا به روی تاتامی برود.

مبینا حیدری در وزن ۶۸- بانوان با دو شکست و لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ بانوان با دو پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی دیگر نمایندگان کاراته ایران در روز دوم بودند که از ادامه رقابت ها بازماندند.

در پایان رقابت های روز نخست هم سارا بهمنیار و بهمن عسگری به فینال صعود کردند و طراوات خاکسار راهی دیدار رده بندی شد تا بدین ترتیب نمایندگان کاراته ایران در روز اخر شانس کسب ۵ مدال طلا و برنز را داشته باشند.

برنامه مسابقات نمایندگان کاراته کشورمان در روز پایانی لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

ساعت ۱۱:۵۰ / طراوت خاکسار در دیدار رده بندی وزن ۵۵- بانوان

ساعت ۱۲:۲۰ / رزیتا علیپور در دیدار رده بندی وزن ۶۱- بانوان

ساعت ۱۳:۴۰ / ذبیح الله پورشیب در دیدار رده بندی وزن ۸۴- آقایان

ساعت ۱۶:۲۰  / سارا بهمنیار در فینال وزن ۵۰- بانوان

ساعت ۱۷:۲۵ / بهمن عسگری در فینال وزن ۷۵- آقایان

چهارمین دوره مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته وان (پرمیر لیگ) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی باکو آذربایجان از روز گذشته ۱۱ شهریور ماه آغاز و تا فردا ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

{ کد خبر : 100000034 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم