پورشیب در یک قدمی مدال برنز کاراته وان باکو۲۰۲۲

ذبيح الله پورشيب نماينده وزن ۷۴- آقايان  كشورمان با دو پيروزي، يك تساوي و يك شكست راهي ديدار رده بندي ليگ‌برتر كاراته وان باكو شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، ذبیح الله پورشیب نماینده وزن ۸۴- آقایان کشورمان با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست راهی دیدار رده بندی لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ شد تا برای کسب نشان برنز فردا در مقابل محمد رامادان از مصر قرار خواهد گرفت.

پورشیب در اولین مسابقه گروهی خود موفق شد با نتیجه دو بر یک جسی داکستا از فرانسه را شکست دهد و در دومین دیدار در مقابل آیخان مامایو از آذربایجان به تساوی رسید. وی در سومین مسابقه گروهی خود با نتیجه ۷ بر ۶ محمد الجعفری از اردن را شکست داد تا راهی مرحله حذفی این مسابقات شود.

نماینده وزن ۸۴- آقایان در مسابقه مرحله حذفی در مقابل پیکیتو شیمادا از ژاپن چهار چهار شد تا با قانون سنشو شیمادا از ژاپن به عنوان برنده اعلام شود. پس از راهیابی شیمادا به فینال پورشیب نیز راهی دیدار رده بندی شد تا فردا شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

چهارمین دوره مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته وان (پرمیر لیگ) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی باکو آذربایجان از روز گذشته ۱۱ شهریور ماه آغاز و تا فردا ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

{ کد خبر : 100000035 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم