لیگ‌برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲

نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند

پس از برگزاري قرعه كشي مسابقات ليگ برتر كاراته وان باكو ۲۰۲۲، نمايندگان كاراته ايران حريفان خود را شناختند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم ها و قرعه کشی چهارمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان (پرمیر لیگ) باکو آذربایجان در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و نمایندگان کاراته کشورمان حریفان خود را شناختند.

این رقابت ها از ساعت ۹:۳۰ فردا (جمعه ۱۱ شهریور در سالن حیدر علی اف باکو آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این مسابقات ۳۴۷ ورزشکار از ۵۸ کشور ثبت نام کرده اند.


جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ / روز اول مسابقات:

فاطمه صادقی در کاتا انفرادی بانوان در گروه چهار به مصاف ماهو اونو از زاپن، کارول کسل از ایتالیا و املیا اوندرسکوا از جمهوری چک خواهد رفت. (ساعت ۹:۰۰)

سارا بهمنیار در وزن ۵۰- بانوان در گروه پنج به مصاف کریستینا اسویلنوا از بلغارستان و گما مورالیس از اسپانیا خواهد رفت. (ساعت ۱۲:۲۵)

امیر مهدی زاده در وزن ۶۷- آقایان در گروه چهار با رافیز حسنف از آذربایجان و علی الصاوی از مصر به رقابت خواهد پرداخت. (ساعت ۱۳:۳۵)

طراوت خاکسار در وزن ۵۵- بانوان در گروه هفت با ایوانا کامنوا از بلغارستان، ورنیکابوروسان از اوکراین و ویولا لالو از ایتالیا مبارزه خواهد کرد. (ساعت ۱۵:۱۰)

بهمن عسگری در وزن ۷۵- آقایان نیز با کارلوس بارگادوس از اسپانیا و بیباریس ژانگبیر از قزاقستان در گروه یگ به رقابت خواهد پرداخت. ساعت (۱۶:۲۵)

رقابت های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی نیز از ساعت ۱۷:۴۰ آغاز خواهد شد.

شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / روز دوم مسابقات:

رزیتا علیپور در وزن ۶۱- بانوان با الکساندرا شولوهوا از اوکراین، رم خامیس از آلمان و مایا سوزوکی از ژاپن در گروه پنج دیدار خواهد کرد. (ساعت ۱۱:۰۰)

ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- آقایان در گروه چهار به مصاف جسی داکستا از فرانسه، آیخان مامایِو از آذربایجان و پحمد الجعفری از اردن خواهد رفت. (ساعت ۱۲:۳۰)

مبینا حیدری در وزن ۶۸- بانوان با ادا التمور از ترکیه و فریال عبدالعزیز از مصر در گروه دو به مبارزه خواهد پرداخت. (ساعت ۱۴:۰۰)

لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ بانوان در گروه چهار با نیام جانر از اسکاتلند، تیتا کینانن از‌ فنلاند و آیامی یوکوسا از ژاپن به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی نیز از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز خواهد شد.

روز سوم این مسابقات نیز یکشنبه ۱۳ شهریور از ساعت ۱۰:۳۰ با برگزاری رقابت های رده بندی آغاز خواهد شد و از ساعت ۱۶ نیز فینال چهارمین دوره لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۲ پیگیری خواهد شد.

ذبیح الله پورشیب از ایران، سراپ اوزچلیک آراپوغلو از ترکیه، آنژلیکا ترلیوگا از اوکراین، مروه کوبان از ترکیه، فریال عبدالعزیز از مصر، ملتم هوکا اوغلو آکیول از ترکیه، علی الساوی از مصر و گوگیتا آرکانیا از گرجستان گرندوینر های حاضر در این مسابقات هستند که می توانند با لباس کاراته با گلدوزی طلایی حاضر شوند.

{ کد خبر : 100000041 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم