بازی های کشور های اسلامی قونیه ۲۰۲۱

آسیابری به مدال نقره دست یافت

علي اصغر آسيابري نماينده وزن ۷۵- آقايان كشورمان مدال نقره بازي هاي كشور هاي اسلامي قونيه ۲۰۲۱ را صاحب شد.



به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، علی اصغر آسیابری نماینده وزن ۷۵- تیم ملی کاراته کشورمان پس از سه پیروزی پیاپی راهی فینال پنجمین دوره بازی های همبستگی کشور های اسلامی قونیه ۲۰۲۱ شد و در مسابقه فینال مغلوب حریف مراکشی خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

آسیابری در دیدار اول با نتیجه دو بر صفر موفق شد سریگنه مودوی از سنگال را شکست دهد. وی در دومین دیدارش نیز با نورلانوو نظیم از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر ۲ و با قانون سنشو (کسب اولین امتیاز) پیروز میدان شد تا راهی دیدار نیمه نهایی شود.

نماینده وزن ۷۵- کاراته کشورمان در سومین دیدار خود در حالی که با نتیجه ۵ بر صفر از حسن مسارو از اردن عقب بود، حریف اردنی هانسوکو شد و آسیابری به عنوان برنده اعلام شد و راهی فینال این رقابت ها شد. در دیدار فینال نیز در مقابل آناس عالمی از مراکش با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه از ۱۸ مرداد آغاز و تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. رقابت های کاراته نیز در این مسابقات از امروز چهارشنبه ۲۶ آغاز و تا پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ با حضور ۲۲۹ ورزشکار از ۳۰ کشور پیگیری خواهد شد.

{ کد خبر : 100000066 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم