برپایی اردوهای تیم های پایه کاراته ایران در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان

دومين مرحله تمرينات تيم ملي نوجوانان، جوانان و اميد دختران كاراته ايران براي حضور در مسابقات قهرماني جهان در رده هاي پايه از يكشنبه آغاز مي شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین مرحله تمرینات تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید دختران ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در رده های پایه از صبح یکشنبه 24 مهر ماه در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران آغاز می شود.

این مرحله از اردوی نوجوانان ، جوانان و امید دختران متصل به اعزام خواهد بود و ورزشکاران در رده سنی نوجوانان زیر نظر فاطمه چالاکی ، در رده سنی جوانان زیر نظر زهرا صمدی و در رده سنی امیدها زیر نظر سیده ستاره موسوی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

تمرینات تیم ملی نوجوانان ، جوانان و امید پسران ایران نیز در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران زیر نظر رضا میدانرو در رده سنی نوجوانان ، مهدی جعفری در رده سنی جوانان و علیرضا کتیرایی در رده سنی امیدها دنبال می شود. مرحله اول از اردوی نوجوانان و جوانان امروز جمعه به پایان رسید و مرحله دوم اردوی این تیم ها که متصل به اعزام نیز خواهد بود از روز سه شنبه 26 مهر ماه آغاز می شود. تمرینات امید پسران ایران کماکان در دو نوبت صبح و عصر دنبال می شود.

مسابقات کاراته قهرمانی رده های پایه از چهارم تا هشتم آبان ماه در قونیه ترکیه برگزار می شود.

{ کد خبر : 100000096 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم