پایان چهارمین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲

کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی بانوان راهی دیدار فینال شدند/ تعداد مدالهای ایران به عدد ۳۲ رسید

در چهارمين روز مسابقات كاراته قهرماني آسيا ۲۰۲۲، كوميته تيمي مردان و كاتاي تيمي بانوان جواز حضور در ديدار فينال را بدست اوردند.

كوميته تيمي مردان و كاتاي تيمي بانوان راهي ديدار فينال شدند/ تعداد مدالهاي ايران به عدد ۳۲ رسيد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، چهارمین روز مسابقات کاراته قهرمانی اسیا ۲۰۲۲ به میزبانی تاشکند ازبکستان با برگزاری رقابت های کاتای انفرادی و تیمی و کومیته تیمی پیگیری شد و در پایان نمایندگان کاراته ایران در کومیته تیمی آقایان و کاتای تیمی بانوان راهی دیدار فینال شدند و ۳ مدال برنز در کاتای انفرادی بدست اوردند.

بدین ترتیب در پایان چهارمین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، ایران موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۶ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۲ مدال شدند.

نتایج نمایندگان کاراته ایران در روز چهارم مسابقات قهرمانی اسیا ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

کومیته تیمی آقایان:
تیم ایران با ترکیب مهدی خدابخشی، اصغرآسیابری، صالح اباذری، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب با نتیجه ۳ بر صفر از سد ترکمنستان گذشت. در دور دوم ایران با ترکیب ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، صالح اباذری، سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی ۳ بر صفر از سد ازبکستان عبور کرد. در مسابقه سوم کومیته تیمی کشورمان با ترکیب صالح اباذری، ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی با ۳ پیروزی و یک تساوی عربستان را شکست داد تا راهی دیدار فینال شود. کومیته تیمی ایران فردا برای کسب مدال طلا به مصاف قزاقستان می رود.

کاتای تیمی بانوان:
تیم ایران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با امتیاز ۲۳.۸۸ در جایگاه اول گروه خود قرار گرفت و راهی فینال این مسابقات شد. ملی پوشان کاتا تیمی بانوان فردا برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت.

کاتای تیمی آقایان:
ایران با ترکیب میلاد فراز مهر، علی زند و ابوالفضل شهرجردی در دور نخست با امتیاز ۲۴.۴۸ در جایگاه دوم قرار گرفت و راهی دور دوم شد. کاتای تیمی ایران در دور دوم با امتیاز ۲۴.۷۲ در جایگاه دوم قرار گرفت تا راهی دیدار رده بندی شود و شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند. ایران در دیدار رده بندی با امتیاز ۲۵.۲۸ برابر تیم ماکائو با امتیاز ۲۳.۹۶ صاحب برتری شد تا مدال برنز را بدست اورد.

کاتای انفرادی بانوان:
فاطمه صادقی در دیدار رده بندی با امتیاز ۲۵.۴۸ مقابل سوی سو از ماکائو با امتیاز ۲۴.۰۸ صاحب برتری شد تا نشان برنز آسیا را بدست اورد.

کاتای انفرادی آقایان:
علی زند در دیدار رده بندی با امتیاز ۲۵.۱۴ برابر مادی کاتشوی از قزاقستان با امتیاز ۲۴.۸۰ به پیروزی رسید تا مدال برنز قهرمانی آسیا را تصاحب کند.

کومیته تیمی بانوان:
تیم ایران با ترکیب مبینا حیدری، لیلا برجعلی و مبینا کاویانی در دیدار نخست ۲ بر یک ازبکستان میزبان را شکست داد و راهی دور دوم شد. ایران در دور دوم با نتیجه دو بر صفر مغلوب ژاپن شد. با شکست ژاپن برابر ویتانم و عدم راهیابی این تیم به فینال، کمیته تیمی بانوان ایران از دور رقابت ها کنار رفت.

لازم به یاداوری است که فردا سه شنبه و در روز آخر مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲، فینال های رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.

{ کد خبر : 100000112 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم