جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

ملی پوشان کشورمان وارد تاشکند شدند

ملي پوشان كاراته ايران جهت حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا ۲۰۲۲ وارد تاشكند ازبكستان شدند.

ملي پوشان كشورمان وارد تاشكند شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، کاروان کاراته کشورمان با نام " ایران ما" جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 سه شنبه شب با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک کردند و بامداد چهارشنبه وارد تاشکند شدند. در این کاروان بیش از 100 ورزشکار، مربی و داور حضور دارند.

هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا بزرگسالان و بیستمین دوره قهرمانی آسیا در رده های سنی پایه و اولین دوره رقابت های پاراکاراته طی روز های ۲۵ الی ۲۹ آذر (۱۶ الی ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲)، در تاشکند، پایتخت ازبکستان برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۷۴۳ ورزشکار از ۲۸ کشور در چهار رده نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در دوبخش انفرادی و تیمی پیگیری خواهد شد.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات با ۶۳ ورزشکار در ۵۴ رده، تیم ژاپن با ۶۱ ورزشکار، قزاقستان با ۶۰ نماینده و تیم میزبان نیز با ۵۳ ورزشکار، کشورهایی هستند که بیشترین شرکت کننده را در این مسابقات دارند. همچنین روز پنج شنبه ۲۴ آذر نیز کنگره فدراسیون کاراته آسیا با حضور روسای فدراسیون های ملی برگزار می شود.

رقابت های پاراکاراته نیز برای اولین بار برگزار خواهد شد که حافظ حافظی کیا نماینده کاراته ایران در این رقابت ها خواهد بود.

{ کد خبر : 100000117 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم