حمایت اعضای خانواده کاراته از تیم ملی فوتبال

اعضاي خانواده كاراته كشورمان ضمن حمايت از تيم ملي فوتبال ايران در بازي پيش رو مقابل آمريكا براي ملي پوشان كشورمان در مسابقات جام جهاني 2022 آرزوي موفقيت كردند.

حمايت اعضاي خانواده كاراته از تيم ملي فوتبال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته ، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب از ساعت 22:30 در آخرین بازی مرحله گروهی خود به مصاف تیم ملی آمریکا می رود. در آستانه برگزاری این بازی تعدادی از اعضای خانواده کاراته ایران در گفت و گوهای خود حمایت شان را از تیم ملی فوتبال اعلام کردند:

سید حسن طباطبایی: ایرانی مرد روزهای سخت است؛ به کمک خدا، دعای خیر مردم و تلاش مربیان و بازیکنان امشب جشن صعود در سراسر ایران برپا می شود.

علیرضا احسانی: بازی سختی پیش رو داریم اما اگر بازیکنان ما مقل بازی با ولز ظاهر شوند، شکست آمریکا و صعود به مرحله بعدی جام جهانی دور از دسترس نیست.

محمدعلی مردانی: اتحاد و همدلی در بازی با ولز موج می زد؛ همان شرایط را برای بازی با آمریکا داشته باشیم همه با هم جشن صعود می گیریم.

سید شهرام هروی: از شروع مسابقات جام جهانی فشار زیادی روی اعضای تیم بوده اما مطمئنم ایران امشب از این بازی حساس سربلند بیرون می آید.

فرخناز ارباب: ان شا الله تیم ملی از این آوردگاه دشوار سربلند بیرون می آید و دل تمام مردم ایران شاد می شود.

علیرضا کتیرایی: با دعای خیر مردم و تلاش مربیان و بازیکنان، آمریکا را هم مثل ولز شکست می دهیم.

ستاره موسوی: همه امیدواریم تیم ملی با یک نمایش قابل قبول علاوه بر برتری مقابل امریکا، برای نخستین بار در تاریخ راهی دور بعدی جام جهانی فوتبال شود.

{ کد خبر : 100000138 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم