با کسب ۴۳ رای از ۴۴ رای اعضای مجمع

طباطبایی برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون کاراته انتخاب شد

سيد حسن طباطبايي براي چهار سال ديگر به عنوان رييس فدراسيون كاراته انتخاب شد.

طباطبايي براي ۴ سال ديگر به عنوان رييس فدراسيون كاراته انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کاراته به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و اعضای مجمع در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید حسن طباطبایی و هومان عسگری دو کاندیدای تایید صلاحیت شده در این انتخابات بودند که با غیبت هومان عسگری که با اعلام دبیر مجمع به منزله انصراف او بود، انتخابات تنها با حضور سید حسن طباطبایی برگزار شد.

در پایان این مجمع سید حسن طباطبایی با کسب ۴۳ رای از ۴۴ عضو دارای حق رای مجمع برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کاراته قرار بود با ۵۱ عضو برگزار شود که به دلیل غیبت ۷ عضو ان، انتخابات با حضور ۴۴ عضو برگزار شد.

در بخش اعضای هیات رییسه فدراسیون کاراته نیز محمدباقر آقامیری(۳۵ رای) و مریم مشیری (۳۵ رای) به عنوان کارشناس خبره، محمدرضا خلوت (۳۸ رای) به عنوان خزانه دار و عباس آقایی آزاد(۳۰ رای) به عنوان نماینده باشگاه های ورزشی انتخاب شدند.

در این بخش با درخواست طباطبایی رییس فدراسیون کاراته و موافقت سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش رییس و اعضای مجمع؛ انتخاب نواب رییس و نماینده هیات ها به مجمع فوق العاده که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ موکول شد.


طباطبایی برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون کاراته انتخاب شد

طباطبایی برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون کاراته انتخاب شد

{ کد خبر : 100000210 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم