طباطبایی: برای موفقیت در کاراته مهمترین اصل اتحاد و همدلی است

رييس فدراسيون كاراته گفت: انتظار داريم در اين دوره همه اعضاي خانواده كاراته دست به دست هم بدهند زيرا براي موفقيت در كاراته مهمترين اصل اتحاد و همدلي است.

طباطبايي: براي موفقيت در كاراته مهمترين اصل اتحاد و همدلي است

حسن طباطبایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: ابتدا وظیفه خود میدانم از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته بابت اعتماد مجددی که بنده داشتم تقدیر و تشکر کنم. ان شاالله عملکرد فدراسیون در چهار سال اینده به گونه ای باشد که پاسخگوی اعتماد اعضای مجمع باشیم.

وی افزود: انتخابات به پایان رسید و از همین لحظه باید همه اعضای خانواده کاراته در کنار یکدیگر برای سربلندی این رشته ورزشی تلاش کنیم. کاراته روزهای مهم و سرنوشت سازی پیش رو دارد و برای موفقیت مهمترین اصل اتحاد و همدلی است.

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: ما در طول چهار سال گذشته موضوعات بسیاری در کاراته داشتیم و تلاش کردیم بهترین تصمیمات را اتخاذ کنیم. قطعا در فدراسیون بزرگ و پرمشغله ای چون کاراته که رویدادها و مناسبات بسیاری داشته اشکال وجود داشت و عاری از اشتباه نبودیم.  انتظار داریم در این دوره همه اعضای خانواده کاراته دست به دست هم بدهند تا اشتباهات به حداقل برسد.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر نیاز است از تمام ظرفیت های کاراته اعم از بزرگان، پیشکسوتان، کارشناسان و نامزدهایی که برای شرکت در انتخابات اعلام امادگی کرده بودند؛ استفاده کرد. بازهم تاکید میکنم برای موفقیت در کاراته مهمترین اصل اتحاد و همدلی است.

{ کد خبر : 100000211 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم