معرفی برترین های مسابقات انتخابی زیر ۲۱ سال پسران

رقابت‌هاي انتخابي زير ۲۱ سال پسران امروز ( سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ) در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار شد و نفرات برتر معرفي شدند.

معرفي برترين هاي مسابقات انتخابي زير ۲۱ سال پسران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ سومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی زیر ۲۱ سال پسران در شرایطی برگزار شد که در هر وزن ۳ کاراته کا موفق شدند پس از کسب موفقیت در مقابل رقبا جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

البته در وزن ۶۷- کیلوگرم عرفان خوش عقیده از استان تهران به دلیل آسیب دیدگی در حین مسابقه و با تصمیم کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

نتایج کسب شده امروز در اوزان مختلف به شرح ذیل است:

فرزام صادقی از گیلان با ۲ برد، محمد حسین شیرصفت از فارس با ۲ برد و ۲ باخت، مهیار بهورپور از مازندران با یک برد و ۳ باخت، بعنوان نفرات برتر وزن ۵۵- کیلوگرم در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین بمان زاده از یزد با ۳ برد و بک باخت، شهرام جوانمیری منش از تهران با ۴ برد و ۲ باخت، محمد مهدی برنجی از لرستان با ۳ برد و ۳ باخت، نفرات برتر این وزن بودند که به اردو راه یافتند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، حمیدرضا آژده نیا از استان تهران با ۲ برد، امیررضا برزوی از استان کرمانشاه با یک برد و یک باخت، حسین علینژاد از استان مازندران با ۲ برد و یک باخت، کاراته کاهای برتر این وزن بودند که موفق شدند به اردوی تیم ملی راه یابند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم،  محمد عرفان عسگری پور از استان کرمان  با ۲ پیروزی، محمد جواد صفری از استان کرمانشاه با کسب ۲ برد کسب کرد و محمد مهدی مقصودی از استان البرز با ۲ برد و یک باخت برترین های این وزن شدند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، سهیل میدان رو از استان آذربایجان غربی با ۲ برد، امیرحسین کولانی از کرمانشاه با ۲ برد، امیرعباس کاوسی با یک برد و یک باخت نفرات برتر راه یافته به اردوی تیم ملی هستند.

و در وزن ۸۴+ کیلوگرم، ابوالفضل نوری از استان مازندران با ۲ برد، علی توکلی از استان تهران با ۲ برد و امیر محمد کاظمی با یک برد و ۲ باخت، نفرات برتر مسابقه انتخابی در این وزن شدند و به اردو راه یافتند.

{ کد خبر : 100001040 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم