برترین های پاراکاراته جام شهید جمهور معرفی شدند

رقابت هاي قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) پاراكاراته جام شهيد جمهور امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار شد و نفرات برتر معرفي شدند.

برترين هاي پاراكاراته جام شهيد جمهور معرفي شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته؛
این مسابقات در سه دسته معلولان جسمی و حرکتی، نابینایان و کم بینایان و معلولین ذهنی و فکری  پیگیری شد و در پایان نتایج ذیل بدست آمد:

نتایج بانوان:
در بخش معلولین ذهنی (سندروم داون) - k22، نگار واشقانی از تهران با ۳۴/۹ امتیاز اول شد، سما اسکندری از مازندران با ۳۳/۲ امتیاز در رده دوم ایستاد و فاطمه پورحسین از مازندران با ۳۱ امتیاز سوم شد.

در بخش معلولین بینایی( نابینا و کم بینا) - k10، زهرا فرجی از کردستان با ۳۸/۴ امتیاز رتبه نخست را کسب کرد. مهدیه عطایی از خراسان رضوی با ۳۷/۹ امتیاز دوم شد و مریم ضامنی از اصفهان با ۳۵/۳ امتیاز و محدثه ضامنی از اصفهان ۳۳/۳ امتیاز سوم مشترک شدند.

در بخش معلولین جسمی(ویلچر) - k30، لیلا چالیان از قزوین با ۳۴/۲ امتیاز و مینا غنچه پور از کرمان با ۳۱/۸امتیاز به ترتیب موفق شدند عناوین اول و دوم را بخ خود اختصاص دهند.

و در بخش معلولین ذهنی( IQ زیر ۷۵) - K21، معصومه ایجی از سمنان با ۳۷/۱ امتیاز عنوان اولی را بدست آورد. زهره خانابادی از تهران با ۳۳/۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.فاطمه زهرایی از قزوین و وحیده فرحناک قراملکی از آذربایجان شرقی هر دو با ۳۲/۵ امتیاز مشترکا سوم شدند.

نتایج مردان:
در بخش معلولین جسمی -  k30، ابوالفضل چهرقانی از تهران با ۳۴/۱ امتیاز اول شد و محمدرضا بقایی از فارس با ۳۳/۴ امتیاز در رده دوم ایستاد‌.

در بخش معلولین ذهنی - k21، حافظ حافظی کیا از تهران با ۳۵/۴ امتیاز در مکان نخست قرار گرفت و هادی عبداللهی از کرمان با ۳۳/۶ امتیاز دوم شد.

در بخش معلولین ذهنی (سندروم دان) - k22، فرزاد صفوی از آذربایجان شرقی با ۳۷/۶ امتیاز اول شد.

در بخش معلولین بینایی (نابینا و کم بینا) - k10، رحیم گل محمدی از تهران با ۳۶/۵ امتیاز و احسان دلبندی از البرز با ۳۵/۸ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند.

در بخش معلولین جسمی (ویلچر) - k30، محمد جعفری از قزوین با ۳۳/۸ امتیاز اول شد و علی اکبر دنکوب از گلستان با ۳۳/۵ امتیاز در رده دوم ایستاد.

در بخش معلولین جسمی - k30، حسین صمدی از فارس با ۳۵/۷ امتیاز عنوان نخست را بدست آورد. مرتضی جوزاریان از کهگیلویه و بویراحمد با ۳۵/۶ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد. امیرحسین زارع از فارس با ۳۴/۸ امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

{ کد خبر : 100001042 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم