نشست کمیته امور سبکهای کاراته امروز برگزار شد

دوازدهمين نشست كميته امور سبك ها و انجمن هاي سبكي كاراته امروز ۲۹ خرداد در محل فدراسيون برگزار شد.

نشست كميته امور سبكهاي كاراته امروز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ در این نشست که با حضور دکتر محمد رضا فضلی، سلیمان مهدی زاده، حسین شهرباف، داود دانشفر، فرید خطیری، محمد علی زمانی و داود محمدی برگزار شد، موضوع ضرورت اصلاح سیاست ها و خط مشی های توسعه کمی و کیفی انجمن های سبکی کاراته مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. و در ادامه تعدادی از درخواست های مرتبط با صدور مجوز و تمدید فعالیت انجمن های سبکی مطرح و مکاتبات لازم با متقاضیان تنظیم شد.

محمدرضا فضلی رییس کمیته امور سبک ها و انجمن های کاراته هدف از تشکیل این کمیته را تدوین مقررات و اجرای چهارچوب های لازم به منظور توسعه شاخص های منطقی انجمن های سبکی در جهت دستیابی به چشم انداز فدراسیون کاراته دانست.

وی گفت: ضروری است گسترش انجمن های سبکی در مسیر توسعه و تکامل کاراته و ارتقای کیفیت عملکرد کاراته ایران در عرصه های قاره ای و جهانی باشد. کاراته ایران از ظرفیت های انسانی و فنی قابل توجهی برخوردار است، بنابراین شایسته است که از اصول و ارزش های مرتبط پیروی نموده تا همواره از جایگاه مطلوب و قابل احترامی در دنیای کاراته برخوردار باشد. خوب است که توسعه و گسترش کاراته در ایران، با نقش و اثرش در تعالی و تکامل کاراته جهان تناسب داشته باشد.

{ کد خبر : 100001048 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم