اواخر مردادماه مسابقه انتخابی تیم ملی برگزار می شود

بهرامی: انتخابی شفاف و بر پایه عدالت خواهیم داشت

سرمربي تيم ملي كاراته بانوان بزرگسال گفت: طبق برنامه اي كه به مدير سازمان تيم ملي اعلام كرده ايم، اواخر مردادماه يكدوره مسابقه انتخابي خواهيم داشت؛ كه انتخابي شفاف و بر پايه عدالت خواهد بود و تركيب اصلي تيم ملي مشخص مي شود.

بهرامي: انتخابي شفاف و  بر پايه عدالت خواهيم داشت
لیلا بهرامی، سرمربی تیم ملی بانوان بزرگسال به روابط عمومی فدراسیون گفت: در بخش انفرادی 5 نفر فیکس می شوند و بر اساس پتانسیلی که تیم دارد، ترکیب کومیته تیمی هم ممکن است برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در چین از همین نفرات باشد یا تعدادی بسته به شرایط و آمادگی شان در اردو باقی بمانند.

وی در خصوص اردوی تیم ملی گفت: تیم بانوان 4 مرحله اردو پشت سر گذاشته اند و در حال حاضر هم در وضعیت آمادگی نسبی هستند. اردوی چهارم ما در شهر تبریز بود که میزبانی خوبی داشتند و عصر امروز هم کاراته کاها وارد پنجمین مرحله اردو می شوند و تا 8 مردادماه در اردو خواهند بود.

بهرامی با اشاره به اینکه 13 نفر در اردوی تیم بزرگسالان حضور دارند، ادامه داد: تقریبا در هر وزن 3 نفر در ترکیب تیم داریم که از میان نفرات حاضر در 3 وزن، بازیکن مشترک با تیم امید داریم.

وی در مورد تعداد اردوهای تیم ملی تا زمان شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: 4 یا 5 مرحله اردو تا پیکارهای قهرمانی آسیا در پیش داریم اما با توجه به برگزاری اردوی رده های پایه هر مرحله ممکن است تعداد روزهای کمتر یا بیشتری داشته باشد.

سرمربی تیم ملی در مورد حضور تیم ملی در کمپ های تمرینی گفت: تا زمان شرکت درمسابقات قهرمانی آسیا، هیچ کاراته وان یا مسابقه ای که مناسب حضور تیم ملی باشد، وجود ندارد تنها کاراته وان اتریش را در پیش رو داریم که با توجه به نزدیک بودن به پیکارهای آسیایی امکان شرکت در این مسابقه را نخواهیم داشت اما برنامه های خود را به فدراسیون و مدیر تیم های ملی ارائه داده ایم و منتظر تصمیم فدراسیون هستیم.

{ کد خبر : 100001113 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم