گفت و گو با کاراته کایی که 4 مدال طلا کسب کرد

صفری:هدف نهایی ام کسب طلای آسیا و جهان است

دارنده 4 مدال طلای رقابت های کاراته وان و مسابقات قهرمانی کشور گفت: هدف نهایی ام حضور در تیم ملی بزرگسالان و کسب طلای آسیا و جهان است.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، پرونده مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم های ملی پایه) جمعه در گلستان و زنجان بسته شد. با پایان این مسابقات و همچنین سه مرحله رقابت های کاراته وان، آمار و ارقام اعلام شده از سوی سازمان لیگ و مسابقات نشان می دهد در بخش پسران محمد جواد صفری (رده سنی جوانان) و در بخش دختران فاطمه زهرا سعید آبادی (رده سنی جوانان) تنها ورزشکارانی هستند که موفق به کسب 4 مدال طلا شده اند.


محمد جواد صفری در گفت و گویی با روابط عمومی فدراسیون کاراته در خصوص این موفقیت گفت:خیلی خوشحالم که این موفقیت بزرگ را بدست اوردم، قبل از شروع مسابقات تصور نمی کردم چنین نتایجی کسب کنم اما لطف خدا شامل حالم شد و توانستم با زحمات مربیان سه طلا در کاراته وان و یک طلا در مسابقات قهرمانی کشور از ان خود کنم.


وی افزود: در تمام رده های سنی بخش پسران، من تنها ورزشکاری بودم که توانستم ۴ طلا کسب کنم. از این بابت خیلی خوشحالم اما باور دارم کارم در کاراته تازه شروع شده است و باید تمریناتم را بیشتر از قبل کنم تا ان شا الله به عضویت تیم ملی جوانان درآیم.


صفری ادامه داد: کاراته را از سال ۹۳ در کرمانشاه زیر نظر آقایان فرهادی و حیدری شروع کردم. در تمام این سالها تلاش کردم تمریناتم را به صورت منظم دنبال کنم تا کم کم به سطح نخست کاراته ایران برسم. خدا را شکر فعلا عملکرد خوبی داشته ام ولی مهمتر از همه اینها کسب مدال در رده بزرگسالان و رسیدن به تیم ملی است.


وی در پایان یاداور شد: هدف نهایی ام حضور در تیم ملی بزرگسالان و کسب طلای آسیا و جهان است. میدانم این مسیر سخت و دشوار است ولی باید تمام تلاشم را به کار بگیرم تا به هدفی که برای خود ترسیم کرده اند، دست یابم.

{ کد خبر : 7137 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم