اعلام زمانبندی مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا و کومیته در تمام رده های سنی

زمانبندي مسابقات انتخابي تيم ملي كاراته در دو بخش كاتا و كوميته و در تمام رده هاي سني دختران و پسران اعلام شد.

اعلام زمانبندي مسابقات انتخابي تيم ملي كاتا و كوميته در تمام رده هاي سني

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در بخش کومیته رده های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز های ۲۶ الی ۳۱ فروردین و در بخش دختران نیز طی روز های یک الی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان همدان برگزار می شود. همچنین رقابت های مرحله دوم انتخابی کاتا انفرادی و مرحله اول کاتا تیمی دختران در تمام رده های سنی ۲۴ فروردین و در بخش پسران نیز ۲ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

رقابت های امید و بزرگسالان پسران ۲۶ الی ۲۸ و رده نوجوانان و جوانان نیز ۲۹ الی ۳۱ فروردین برگزار می شود. همچنین رقابت های امید و بزرگسالان دختران یک الی ۳ اردیبهشت و رده نوجوانان و جوانان نیز ۴ الی ۶ اردیبهشت در استان همدان برگزار می شود. همچنین وزن کشی و پذیرش هر رده روز قبل برگزاری مسابقات آن رده انجام می شود.

ثبت نام مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش کومیته تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه از طریق سامانه ملی کاراته ادامه خواهد داشت و پس از پایان ثبت نام و مشخص شدن تعداد ورزشکاران، زمانبندی دقیق این رقابت ها اعلام خواهد شد.

در بخش انتخابی کاتا نیز مسابقات انتخابی کاتا تیمی در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و مرحله دوم انتخابی کاتا انفرادی در رده های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان دختران روز جمعه ۲۴ فروردین و در بخش پسران نیز روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران برگزار می شود.

{ کد خبر : 100000901 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم