نیکوخصلت مدیر سازمان تیم‌های ملی اعلام کرد:

حضور در مسابقات قهرمانی کشور برای رسیدن به تیم‌ملی الزامی است

مدير سازمان تيم‌هاي ملي گفت: حضور در مسابقات قهرماني كشور براي تمامي كساني كه مي‌خواهند پيراهن تيم ملي در سال ۱۴۰۳ را بر تن كنند، الزامي است.

حضور در مسابقات قهرماني كشور براي رسيدن به تيم‌ملي الزامي است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در بخش کومیته پسران رده‌های امید و بزرگسالان طی روزهای ۲۶ الی ۲۸ و رده سنی نوجوانان و جوانان طی روزهای ۲۹ الی ۳۱ فروردین و در بخش دختران نیز رده‌های امید و بزرگسالان طی روزهای  ۱ الی ۳ اردیبهشت و رده‌ی نوجوانان و جوانان طی روزهای ۴ الی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان همدان برگزار می شود.

در فاصله دو هفته تا آغاز این رقابت‌ها، دکتر سعید نیکوخصلت مدیر سازمان تیم‌های ملی در خصوص برنامه‌ها و ضوابطی که در مسابقات قهرمانی کشور ۱۴۰۳ مد نظر است به مواردی اشاره داشت.

نیکوخصلت در گفت و گویی با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت:حضور در مسابقات قهرمانی کشور برای تمامی کسانی که می‌خواهند پیراهن تیم ملی در سال ۱۴۰۳ را بر تن کنند، الزامی است. اعضای تیم ملی سال ۱۴۰۲ به شرطی از مسابقات قهرمانی کشور معاف هستند که گواهی پزشکی معتبر از فدراسیون پزشکی ارائه نمایند و یا این‌که جزو نفرات اعزامی به لیگ جهانی مصر باشند که همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته فینالیست‌های رده‌ی سنی امید در مسابقات قهرمانی کشور همدان، به مرحله‌ بعدی انتخابی بزرگسالان نیز دعوت خواهند شد. از آنجا که مسابقات با رقابت‌های رده‌ سنی امیدها شروع خواهد شد؛ بنابراین وزن‌کشی این رده سنی برای شرکت مجدد در مسابقات بزرگسالان نیز معتبر هست.

مدیر سازمان تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در طول یک سال (خارج از این‌که به عضویت تیم ملی درخواهند آمد یا نه) از حمایت فدراسیون برای شرکت در یک دور از لیگ‌های جهانی سری آ یا پریمیر لیگ و یا برون‌مرزی پس از اخذ مجوز شورای برون مرزی توسط فدراسیون کاراته برخوردار خواهند شد.

نیکوخصلت در پایان یاداور شد: ارفاق وزنی رده‌های نوجوانان و جوانان به دلیل روند رشد  بدنی در این رده وجود نخواهد داشت.

{ کد خبر : 100000902 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم