به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تیم ملی کاراته کشورمان پس از شرکت در بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که موفق شد عنوان نایب قهرمانی پیکارها را با 3 مدال طلا، یک نقره و 5 برنز کسب کند فردا شب(ساعت یک بامداد چهارشنبه 3 تیرماه) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور می شود.
این رقابتهاطی روزهای 28 تا 31 خردادماه در شهر بالی اندونزی برگزار شد.
{ کد خبر : 100002253 }