مومنی: دعوت از رئیس شورای داوران آسیا نخستین برنامه در جهت ارتقا سطح فنی است

سرپرست كميته داوران كاراته كشورمان از حضور رئيس كميته داوران فدراسيون كاراته آسيا در ايران به عنوان نقطه عطفي براي آغاز تغييرات در كميته خبر داد.

مومني: دعوت از رئيس شوراي داوران آسيا نخستين برنامه در جهت ارتقا سطح فني است

وحید مومنی ضمن بیان مطالب فوق  در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: با هدف تقویت و پیشرفت سطح فنی داوران از منصور السلطان رئیس شورای داوران آسیا و عضو شورای داوران جهان جهت برگزاری استاژ فنی دعوت بعمل آوردیم و در تلاش هستیم که برگزاری این استاژها جهت افزایش سطح فنی خصوصا با تغییراتی که در قوانین ایجاد شده  ادامه دار باشد.

مومنی با اشاره به برنامه ریزی های آتی کمیته داوران افزود: به زودی شورای داوران معرفی خواهند شد تا ضمن ساماندهی نحوه تدریس، چگونگی دعوت برای رویدادهای داخلی، ایجاد رنکینگ ملی برای داوران و... جهت حضور در ارتقا جهانی و آسیایی برنامه ریزی دقیقی انجام پذیرد که در کوتاه ترین بازه زمانی شمار داوران تکمیل درجه خصوصا در بحث جهان افزایش یابد.

سرپرست کمیته داوران در خصوص حذف ۳۴ داور از لیست داوران جهانی گفت: متاسفانه طبق قانون جدید، داوران جهانی باید حداقل در یک رویداد لیگ جهانی در سال ۲۰۲۳ حضور می یافتند که به دلیل عدم قضاوت نام اکثر داوران از لیست خارج شده است اما در تلاش هستیم با رایزنی با فدراسیون جهانی و شورای داوران مشکل پیش آمده را حل کنیم.

{ کد خبر : 100000788 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم