طباطبایی: به موفقیت کاراته در المپیک خوشبین هستیم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: امیدواریم المپیک برگزار شود، چون به موفقیت کاراته در المپیک خوشبین هستیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید حسنطباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در خصوص اختصاص سالن شماره 9 مجموعه ورزشیانقلاب به فدراسیون‌های بوکس و کاراته اظهار داشت: قرار شد این سالن با تدبیر رییسکمیته ملی المپیک در اختیار ما و فدراسیون ‌بوکس قرار گیرد. هیچ مشکلی با فدراسیونبوکس نداریم و از همان ابتدا هم‌ تعامل دوستانه‌ای با یکدیگر داشتیم و خیلی راحتاین مسئله را حل کردیم؛ از اول هم هیچ مشکلی بین ما وجود نداشت.

 

وی افزود: شرایط خاصی در ورزش کشور و سراسر دنیابه دلیل بیماری کرونا حکمفرماست و به محض اینکه اجازه تمرینات داده شودباید به صورت فشرده کار را پیگیری کنیم تا از این طریق بتوانیم عدم برگزاریاردوهای تیم ملی در این چند ماه را جبران کنیم. کاراته ایران مسیر خوبی را دنبالمی‌کرد که به دلیل کرونا در روند مسابقات بین‌المللی وقفه افتاد.

 

رییس فدراسیون کاراته در رابطه با اینکه شنیده می‌شود،المپیک لغو خواهدشد، گفت: ما هم اخبار را از طریق رسانه‌ها پیگیری می‌کنیم و فعلاًهیچ چیزی به صورت قطعی اعلام نشده است. تمام ورزش دنیا تحت تاثیر کرونا قرار داردو امیدواریم که المپیک برگزار شود، چون کاراته به موفقیت در المپیک خوشبین است. ماتیم خوبی داریم و امیدواریم در المپیک توکیو بدرخشیم.

 

طباطبایی در پایان تصریح کرد: از صالحی‌امیریکمال تشکر و قدردانی را دارم که سالن را به بوکس و کاراته اختصاص داد و امیدوارمبیماری کرونا هر چه زودتر رخت بر بندد تا ورزش در سراسر دنیا برقرار باشد و کنارآن هم المپیک برگزار شود و کاروان ما هم یک نتیجه خوب و ماندگار از خودش بر جایبگذارد.

{ کد خبر : 5769 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم