انگیزه کاتاروها بیشتر شده است

بغلانی پور: برای پشتوانه سازی، جوانان را به اردوی تیم ملی دعوت می کنیم

مربی تیم ملی کاتا بانوان کشورمان گفت: به منظور پشتوانه سازی در کاتا، در اردوهای تیم ملی از قهرمانان رده سنی جوانان در کنار بزرگسالان استفاده خواهیم کرد.


فاطمه بغلانی پور مربی تیم ملی کاتا بانوان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: دومین مرحله از اردوی تیم ملی کاتا بانوان را پشت سر گذاشتیم. با برگزاری این اردوهای متمرکز که پس از مدت ها مجدد تشکیل شده، انگیزه بسیار خوبی در میان کاتارو ها ایجاد شده است.


وی افزود: امیدوارم ملی پوشان کاتارو کشورمان در این اردو ها خود را برای مسابقات مراکش و در نهایت پاریس آماده کنند تا بتوانیم در بخش کاتا نیز سهمیه مورد نیاز برای حضور در المپیک را کسب کنیم.


مربی تیم ملی کاتا بانوان کشورمان افزود: با پیشنهاد شورای فنی و راهبردی کاتا و تصمیم فدراسیون کاراته اردو های تیم ملی کاتا نیز با شرایط ویژه تر از قبل شروع شده است. در این دو مرحله از اردو تمامی امکاناتی که در اختیار تیم ملی کومیته قرار گرفته بود در اختیار ما نیز قرار گرفت و امیدوارم این شرایط همچنان به همین صورت باقی بماند تا بتوانیم در کاتا نیز سهمیه لازم را کسب کنیم.


بغلانی پور در پایان گفت: شورای فنی و راهبردی کاتا مصوب نموده که به منظور پشتوانه سازی،در اردوهای تیم ملی از جوانان آینده ساز در کنار کاتارو های بزرگسالان استفاده کنیم. به همین منظور در اردو های بعدی قصد داریم که نفرات حاضر را افزایش دهیم تا بتوانیم با قدرت به مسیرمان ادامه دهیم.

{ کد خبر : 6135 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم