خدابخش: با همدلی و همکاری مسئولین و جامعه کاراته، جزو فدراسیون های برتر شدیم

رئیس کمیته همگانی فدراسیون: توانستیم با همدلی و همکاری مسئولین فدراسیون و خانواده بزرگ کاراته، جزو برترین فدراسیون در زمینه همگانی باشیم.


رشید خدابخش رئیس کمیته همگانی فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: طی نامه ای که از وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد کمیته همگانی به ما ارسال شد کمیته همگانی از ۱۰۰ ، نمره ۹۵ را کسب کرد و عملکرد خیلی خوب را در بین فدراسیون های ورزشی به ثبت رساند.


وی افزود: اعضای کمیته همگانی فدراسیون و مسئولین کمیته های همگانی استان ها و سبک ها فعالیت های خوبی را در زمان شیوع ویروس کرونا انجام دادند و با انجام تمرینات در پارک ها و محیط های عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناسبت های مختلف سال باعث دیده شدن بهتر کاراته در بعد همگانی شد.


رئیس کمیته همگانی گفت: در فضای مجازی نیز با راه اندازی هشتگ های مناسب با کاراته و مناسبت ها فعالیت خودمان را افزایش دادیم و عملکرد خیلی خوب ما در ارزیابی وزارت ورزش فقط به خاطر همدلی و همراهی مسئولین فدراسیون، اعضای کمیته و خانواده بزرگ کاراته بوده است. 


خدابخش در پایان گفت: امیدواریم با ساماندهی بهتر استان ها و سبک های کاراته در ارزیابی های بعدی بتوانیم امتیازات بیشتری را کسب کنیم تا همچنان کمیته همگانی فدراسیون کاراته در سال های بعد نیز جزو برترین ها باقی بماند.

{ کد خبر : 6320 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم