فیزیوتراپ بانوی المپیکی خبر داد

عباسعلی با آمادگی کامل میتواند در المپیک شرکت کند

فیزیوتراپ بانوی المپیکی کشورمان: زانوی عباسعلی هیچ گونه مشکلی ندارد و این ورزشکار با امادگی کامل میتواند در المپیک شرکت کند‌.


حسین آبرون پزشک فیزیوتراپ حمیده عباسعلی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: خانم عباسعلی اواخر سال ۹۸ در مسابقات اتریش از ناحیه لیگامنت جلو زانو آسیب دیدند. پس از آسیب دیدگی با هماهنگی صورت گرفته ایشان به آلمان اعزام شدند و زیر نظر دکتر امینی عمل جراحی شدند. در عمل جراحی یکسری پیچ و فتر هایی داخل زانو قرار گرفت تا عباسعلی بتواند در مسابقات المپیک توکیو که قرار بود در سال ۲۰۲۰ برگزار شود شرکت کند.


وی افزود: به واسطه تعویق المپیک، عباسعلی بعد از گذشت سه ماه مجدد عازم آلمان شد تا پیچ و فنر هایی که داخل زانو پایش قرار گرفته بود و دارای یکسری سنسور بود که باعث ترمیم لیگامنت های داخل زانو میشد را از پا خارج کند که این کار نیز در زمان مقرر و با خوبی انجام شد. 


آبرون در پایان گفت: پس از پایان دوران مصدومیت و آغاز تمرینات، زانوی مصدوم حمیده عباسعلی همچنان زیر نظر بود و الان خدمت شما عرض می کنم این ورزشکار بااخلاق کشورمان دیگر هیچ گونه مشکلی ندارد و با امادگی کامل می تواند در المپیک شرکت کند.

{ کد خبر : 6349 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم