ظرفیت های خوبی در بخش بانوان کاراته وجود دارد

ارباب: با عدالت و شایسته سالاری بهترین ها را در اردوی تیم ملی حفظ می کنیم

سرمربی تیم ملی بانوان گفت:ظرفیتهای خوبی در بخش بانوان وجود دارد، باید تلاش کنیم با رعایت عدالت و توجه به شایسته سالاری بهترینها را در اردوی تیم ملی حفظ کنیم.


فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: از اعضای کمیته فنی فدراسیون که به من اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را به من سپردند تشکر میکنم. از تمام سرمربیان و مربیان پیشین تیم ملی بانوان هم قدردانی میکنم و امیدوارم بتوانیم موفقیت های بیشتری با تیم ملی کسب کنیم.


وی افزود: من از مشاورین صاحب نام و پیشکسوت که در گذشته و حال زحمات شایانی کشیده اند در این راه کمک خواهم گرفت چون هدفم بالا بردن سطح فنی و موفقیت این تیم است.


سرمربی تیم ملی بانوان کاراته گفت: اردو اول را با حضور ملی پوشان، چهار نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور و نفرات برتر این انتخابی درون اردویی تشکیل می دهیم تا پس پایان تمرینات در این مرحله، یک انتخابی مجدد در مرحله دوم اردو برگزار خواهیم کرد تا ورزشکارانی که توانایی بیشتری دارند در اردوی تیم ملی بمانند.


فرخناز ارباب در ادامه درباره برنامه های تیم ملی بانوان عنوان داشت: در اولین گام نفراتی که دارای رنکینگ جهانی هستند و میتوانند در کاراته وان شرکت کنند را به مسکو اعزام خواهیم کرد تا محک جدی برای آن ها باشد و سپس خودمان را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی آماده خواهیم کرد.


ارباب در پایان گفت: ظرفیتهای خوبی در بخش بانوان وجود دارد، باید تلاش کنیم با رعایت عدالت و توجه به شایسته سالاری بهترینها را در اردوی تیم ملی حفظ کنیم تا ان شاالله نتایج خوبی در مسابقات جهانی امارات بدست اوریم.

{ کد خبر : 6455 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم