گفت و گو با سرمربی تیم ملی امید دختران ایران

موسوی: ویژگی مثبت تیم ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان است

سرمربی تیم ملی امید دختران کشورمان گفت: ویژگی مثبت تیم ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان است، تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتایج را در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آوریم.


ستاره موسوی سرمربی تیم ملی رده امید دختران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت، طی چندین سال به عنوان سرمربی و مربی در تیم های ملی رده های سنی مختلف مثل یک سرباز برای پیشرفت کاراته کشورم خدمت کرده ام‌ و اکنون نیز در رده امید این وظیفه مهم را انجام خواهم داد.


وی افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی فاصله زمانی بسیار کمی تا مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان داشتیم. ما یک مرحله اردو با حضور نقرات برتر دعوت شده برگزار کردیم تا مرحله نهایی انتخابی به صورت دوره ای (رفت و برگشت) برگزار شد و ۵ نفر برتر ما در رده سنی امید که از ۵ استان مختلف هستند مشخص شوند.


موسوی ادامه داد: کار اصلی ما برای آماده سازی تیم ملی از دومین مرحله که هم اکنون در همدان در حال برگزاری است، شروع شده است. خوشبختانه تمامی تجهیزات و امکانات لازم در اختیار ما قرار دارد و تیم ملی در این بازه زمانی اردوی بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. همچنین جا دارد از مسئولین اداره کل و هیات کاراته استان همدان نیز بابت میزبانی خوبشان تشکر کنم.


سرمربی تیم ملی امید دختران یادآور شد: امیدوارم دختران حاضر در اردوی تیم امید بتوانند برای کشورشان در مسابقات پیش رو افتخار آفرینی کنند. ویژگی مثبت تیم ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان است.  تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتایج را بدست آوریم و پرچم پرافتخار کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا به اهتزاز درآوریم.


ستاره موسوی در پایان خاطرنشان کرد: نگار حسینی، فائزه ترکمان، دره عقیلی و ندا علوی اعضای کادر فنی تیم امید را تشکیل می دهند .همگی این عزیزان از افراد فنی و تحصیل کرده کاراته هستند و معتقدم با کمک و تجربه این عزیزان تیمی موفق به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام خواهیم کرد. در پایان جا دارد از مسئولین فدراسیون هم نهایت تشکر را داشته باشم که این فرصت را به من و کادر فنی تیم دادند تا بتوانیم به کاراته کشور خدمتی انجام دهیم و امیدوارم خداوند بهترین هارا برای ما در این مسابقات رقم بزند.

{ کد خبر : 6588 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم