برگزاری سومین مرحله اردوی تیم های ملی دختران در تهران

موسوی:شرایط بسیار خوبی بر تیم امید حاکم است

سرمربی تیم ملی امید دختران گفت: مرحله جدید اردوی تیم ملی امید دختران از 26 آبان ماه در استان تهران آغاز می شود.


ستاره موسوی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: مرحله جدید اردوی تیم ملی امید دختران از 26 آبان ماه در استان تهران آغاز می شود. در این مرحله از اردو نیز تمرینات کاراته، هوازی‌ و بدنسازی را در دستور کار خواهیم داشت تا ملی پوشان آماده حضور در رقابت های قهرمانی آسیا شوند.


وی افزود:‌شرایط بسیار خوبی بر تیم امید دختران حاکم است. انصافا در مرحله قبلی اردوی ما در استان همدان تمام امکانات برای تیم های ملی فراهم شد که جا دارد از مسئولان هیات کاراته همدان تقدیر و تشکر کنم. ان شا الله در تهران نیز امکانات و شرایط تمرینی به مانند مراحل قبلی اردوها باشد تا کم کم آماده حضور در رقابت های قهرمانی آسیا شویم.


سرمربی تیم ملی امید دختران ادامه داد: من خیلی به این تیم امیدوار هستم. تمام ورزشکاران در شرایط خوبی هستند و برای آغاز مسابقات قهرمانی آسیا لحظه شماری می کنند. تنها مشکل ما عدم تجربه ورزشکاران است، به واسطه شیوع کرونا نزدیک به دو سال هیچ مسابقه ای در سطح آسیا برگزار نشد و بسیاری از این کاراته کاها تجربه حضور در رقابت بین المللی را ندارند.


موسوی در پایان یادآور شد: البته این شرایط تنها مختص ایران نیست و سایر کشورهای آسیایی نیز همین وضعیت را دارند. کاراته ایران در آسیا و جهان شناخته شده است و همین پشتوانه از نظر روحی کمک حال تیم ملی امید است. تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا بهترین نتایج را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم.


لازم به یادآوری است که مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از 28 آذر تا اول دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

{ کد خبر : 6616 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم