پشتکار و استعداد نوجوانان و جوانان دختر ایران بالاست

بهرامی: نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بدست می آوریم

سرمربی تیم‌ ملی رده سنی نوجوانان و جوانان دختران کاراته کشورمان گفت:مطمئنم با پشتکار و استعدادی که دختران نوجوان و جوان ما دارند، آنها نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بدست می آورند.


لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی رده نوجوانان و جوانان دختران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاملا با انگیزه و با استعداد هستند و مطمئن هستم که آینده درخشانی برای این دختران رقم خواهد خورد. 


وی افزود: زمان کمی برای آماده سازی دختران ملی پوشان رده نوجوان و جوان وجود دارد و ما حتی در زمان استراحت بین اردویی نیز ملی پوشانمان تمریناتشان را انجام می دهند. آنها تمام وقت همانند کادر فنی تلاش می کنند تا در این زمان کم تا مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ به اوج آمادگی برسند.


بهرامی در ادامه گفت: مطمئنم با این پشتکار و استعدادی که در این دختران وجود دارد، آنها در قزاقستان موفق خواهند بود و اولین افتخار خودشان برای کاراته کشور را به ارمغان می آورند.


سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران در پایان گفت: فاطمه چالاکی از قهرمانان پر افتخار و مربی سازنده کشورمان است که به عنوان مربی در تیم ملی جوانان و نوجوانان فعالیت می کند و ریحانه نصیری نیز به عنوان سرپرست در کنار ما حضور دارد. جا دارد از زحمات این عزیزان نیز تشکر کنم و ان شا الله همه ما ثمر کارو تلاشمان را در مسابقات قهرمانی آسیا می بینیم.

{ کد خبر : 6627 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم