گفت و گو با سرمربی پیشین تیم ملی کاراته ناشنوایان

حیدری: نتایج دوره قبلی هم خوب بود، ما از ۶ فرصت به ۵ مدال رسیدیم

سرمربی پیشین تیم ملی کاراته ناشنوایان گفت: نتایج سال ۲۰۱۷ بسیار خوب بود، در ان سال ما در حضور ۴۳ کشور از ۶ فرصت کومیته ۵ مدال بدست اوردیم، ان هم در شرایطی که دو بازیکن مصدوم داشتیم.


غلامعلی حیدری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: ابتدا جا دارد قهرمانی تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان تبریک عرض کنم. موفقیت بدست امده متعلق به تمام اعضای جامعه کاراته است. این قهرمانی کام همه را شیرین کرد و لذت ان زمانی دو چندان شد که شکل میزبانی هم بسیار خوب و شکیل بود.


وی افزود: بنده سال ۲۰۱۷مسوولیت تیم ناشنوایان را بر عهده گرفتم،ان هم در شرایطی که تیم در دوره قبلی مسابقات همراه اقای عبدالمحمدی نتایج خوبی بدست اورده بود. برای المپیک ۲۰۱۷ ترکیه ۴۳ کشور در مسابقات حضور داشتند که از میان انها ۲۵ تیم با ترکیب کامل شرکت کرده بودند. ماحصل ان مسابقات کسب مدال طلا توسط صادق زاده در وزن منفی ۶۰ بود. در وزن منفی ۶۷ خدایار برنز گرفت‌. در منفی ۷۵ رضایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین روی تاتامی حاضر نشد. در منفی ۸۴ هوشیار با دست شکسته سوم المپیک شد. در مثبت ۸۴ نیز فراهانی چون در مسابقات ازاد در حمایت از مردم فلسطین روی تاتامی نرفته بود، در فینال حاضر نشد تا به مدال نقره بسنده کند.


حیدری ادامه داد: در کومیته تیمی نیز با بردن چهار تیم در فینال برابر اوکراین قرار گرفتیم. به واسطه شرایط ویژه تیم و دلایلی که همه می دانستند نباید از دو کاراته کا مصدوم استفاده می کردیم. به همین دلیل تنها با ۳ ورزشکار برابر اوکراین قرار گرفتیم و در نهایت مدال نقره را کسب کردیم.


حیدری ادامه داد: همه این توضیحات را دادم تا بگویم نتایج ۲۰۱۷ نیز بسیار خوب بود. ما سال ۲۰۱۷ در حضور ۴۳ کشور از ۶ فرصت کومیته ۵ مدال بدست اوردیم، ان هم در شرایطی که دو بازیکن مصدوم داشتیم. 


سرمربی سابق تیم ملی کاراته ناشنوایان خاطرنشان کرد: البته نتایج این دوره هم خوب بود و تیم از ۱۱ فرصت ۳ فینالیست داشت. مسلما میزبانی و شرایط داوری نیز در رقم خوردن این نتیجه نقش داشت، برگزاری مسابقات در تهران حداقل حسن اش این بود که داوری ها علیه ما نباشد.


مربی سازنده کاراته کشورمان یاداور شد: هر مسابقه ای شرایط خودش را دارد، جا دارد از کادرفنی ۲۰۱۳ هم تشکر کنم. دوره ما هم به اذعان امار نتایج بسیار خوبی بدست امد‌. نکته مهم اینکه همه زحمت می کشند و باید قدردان زحمات مربیان،بازیکنان و مسوولان بود. 


حیدری در پایان عنوان داشت: جا دارد از زحمات فدراسیون کاراته، فدراسیون ناشنوایان و انجمن کاراته ناشنوایان نیز تشکر کنم، همچنین باید تشکر ویژه ای از همکارانم اقای گرشاسبی و مجید صافی داشته باشم. همچنین برای تیم های ملی کاراته در مسابقات قهرمانی اسیا ارزوی موفقیت دارم زیرا از موفقیت این تیم تمام اعضای خانواده کاراته خوشحال می شوند.

{ کد خبر : 6654 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم