گفت و گو با سرمربی پیشین تیم ملی کاتای ناشنوایان

صافی: پایه موفقیت این تیم از سالها قبل گذاشته شده بود

سرمربی پیشین تیم ملی کاتای ناشنوایان گفت:ضمن ارج نهادن به تلاش های صورت گرفته برای قهرمانی تیم ملی کاتای ناشنوایان باید بگویم پایه موفقیت این تیم از سالها قبل گذاشته شده بود.


مجید صافی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: در المپیک ۲۰۱۷ بنده سرمربی تیم کاتا و مربی تیم کومیته بودم و پایه موفقیت تیمی که امسال توانست عنوان قهرمانی را بدست اورد، از سالها قبل گذاشته شده بود.


وی افزود: ما خوشحالیم از اینکه تیم ایران توانست در خانه و با امتیاز میزبانی عنوان قهرمانی را بدست اورد. همین تیمی که امسال قهرمان شد حاصل زحمات ما در سالیان گذشته بود تا جایی که ۵ نفر از نفرات اصلی شاگردان مستقیم بنده بودند.


سرمربی پیشین تیم ملی کاتای ناشنوایان ادامه داد: ضمن ارج نهادن به تلاش های صورت گرفته برای قهرمانی این تیم، باید یاداور شوم که خیلی از مربیان از سالهای گذشته برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند و انتظار می رود زحمات مربیانی که سالها برای ناشنوایان تلاش کردند، دیده شود.


وی در پایان یاداور شد: بازهم این قهرمانی را به تمام اعضای خانواده کاراته تبریک می گویم زیرا موفقیت این تیم موفقیت خود ماست. ان شاالله که همیشه شایسته سالاری مورد توجه باشد و زحمات همه مربیان سازنده دیده شود.

{ کد خبر : 6676 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم