مربی تیم کومیته زنان ناشنوایان ایران:

سرمایه گذاری خوبی در کاراته ناشنوایان انجام شده است

مومنی مربی تیم کومیته زنان ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: سطح مسابقات عالی بود و به‌شخصه شاهد سرمایه گذاری خوب کشورمان بر روی کاراته ناشنوایان هستم.


میترا مومنی در گفتگو با روابط‌ عمومی فدراسیون کاراته درباره قهرمانی تیم کومیته زنان ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: ورزشکاران ناشنوا چیزی از ورزشکاران شنوا کم ندارند، اما هر حریف قدرتمندی یک نقطه ضعفی دارد که باهوش و ذکاوت با غلبه بر آن می‌توانید پیروزی را بدست آورید. ما نیز توانستیم از موقعیت‌ها استفاده و عنوان قهرمانی را بدست آوریم.


مربی تیم کومیته زنان ناشنوایان ادامه داد: میزبانی نیز عالی بود علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت مسئولین ث تا جایی‌که توانستند سنگ تمام گذاشتند و در کل فضای مسابقات عالی بود.


وی با اشاره به حمایت‌های فدراسیون کاراته نیز گفت:  قهرمانی حاصل کار گروهی بود، از طباطبائی و آشوری تشکر می‌کنم که حمایت خوبی از تیم به عمل آوردند. فضای مسابقات نشان از کیفیت بالا داشت و تیم‌های خارجی حاضر در رقابت‌ها از شرایط بسیار راضی بودند. در بخش داوری نیز داوران ایرانی و خارجی منصفانه پرچم زدند.


مؤمنی در پایان تاکید کرد: بازیکنان با تمام قوا جنگیدند و هر جا که سطح فنی بالایی داشتند به مدال طلا رسیدند. از همه تشکر می‌کنم که با همدلی باعث شدند یک اتفاق ملی مبارک رقم بخورد، از مردم شریف ایران نیز برای دعاهایشان تشکر می‌کنم، زمانی‌که همه دست‌به‌دست هم دهیم از رییس فدراسیون تا نفر آخر می‌توانیم نتایج بسیار خوبی رقم بزنیم.

{ کد خبر : 6685 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم