آغاز اردوی تیم ملی امید در کرمانشاه

نصراللهی: کاراته کاها کم کم به اوج آمادگی نزدیک می شوند

سرپرست تیم ملی کاراته امید گفت: مرحله جدید اردوی تیم امید از امروز در کرمانشاه آغاز شد و تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.


سعید نصراللهی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: پس از پایان اردوی تیم ملی امید در استان همدان،‌اعضای تیم راهی کرمانشاه شدند تا مرحله بعدی اردوی تیم امید در استان کرمانشاه برگزار شود.


وی افزود: در این مرحله از اردو که از امروز آغاز شده و تا 15 آذرماه ادامه خواهد شد ملی پوشان تمرینات کاراته، هوازی و بدنسازی خود را زیر نظر کادرفنی برگزار می کنند. تمرینات کاراته ما در خانه کاراته سعید احمدی برگزار می شود و امیدواریم با ادامه همین روند ورزشکاران هرچه سریعتر در شرایط مسابقه قرار گیرند.


سرپرست تیم ملی امید ادامه داد: با نظر کادرفنی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مرحله از اردو مسابقات تدارکاتی نیز در نظر گرفته شده است. خوشبختانه شرایط بسیار خوبی بر تیم حاکم است و امیدواریم بهترین نتایج را در قزاقستان کسب کنیم.


نصراللهی در پایان یادآور شد: در مراحل قبلی اردوها تمرینات بسیار خوبی برای کاراته کاها در نظر گرفته شد و به نظرم آنها کم کم به اوج آمادگی خود می رسند. انصافا در طول برگزاری اردوها، کادرفنی و در راس آنها علیرضا کتیرایی زحمات بسیار زیادی برای تیم کشیدند و به نظرم نتیجه این زحمات را در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم دید.

{ کد خبر : 6694 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم