رییس هیات کاراته ایلام: حضور ذبیح الله پورشیب برای ایلام یک فرصت طلایی است

رییس هیات کاراته ایلام از حضور قهرمانان طلایی کاراته ایران و جهان در ایلام با هدف استعدادیابی و توسعه کاراته این استان خبر داد.


به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون کاراته رئیس هیات کاراته ایلام درباره برگزاری کلاس بازآموزی مربیان و دانش افزایی ورزشکاران گفت: خوشبختانه این دوره با استقبال اکثریت مربیان و ورزشکاران استان ایلام و برخی از شهرستان‌های هم‌جوار همراه شد. به دلیل کمبود امکانات نتوانستیم هماهنگی‌های بیشتری انجام دهیم تا از سایر استان‌ها نیز در این دوره شرکت کنند.


مهرداد پورشیب ادامه داد: دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر باشگاه‌ها تعطیل بوده‌اند و ورزشکاران از شرایط ایده ال فاصله داشتند ولی خدا را شکر مربیان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان شرایط خوبی داشتند. در این دوره یکسری استعداد ها شناسایی شده‌اند تا بتوانیم در آینده از آن‌ها استفاده کنیم.


وی با اشاره به تعطیلی برخی از باشگاه‌ها گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا باشگاه‌ها تعطیل بودند و اغلب ورزشکاران دچار افت شدند. هیات‌های قبلی نیز زحمات زیادی کشیدند اما درحال‌حاضر با روی کار آمدن هیئت جدید سعی بر این است تا با استفاده از نیروهای جوان و نیز تجربه پیشکسوتان کارها را پیش ببریم. از سوی دیگر اکثر مربیان و ورزشکاران نیز با برنامه‌های منظم در تلاش هستند تا بتوانیم جایگاه کاراته ایلام را بهبود ببخشیم.


وی تاکید کرد: این نخستین دوره دانش افزایی توسط اقای پورشیب در شهرستان ایلام بود و کاراته استان توانست از تجربیات کاپیتان استفاده کند. تمامی آقایان و بانوان با استقبالی که  از این کلاس داشتند راضی بودند. امیدوارم این دوره ها در سال اینده بیشتر شود تا بتوانیم قهرمانان بیشتری را در کنار آقای پورشیب در تیم ملی داشته باشیم. میتوانیم از وجود ارزشمند آقای پورشیب نهایت استفاده را کنیم و در کنار او دیگر قهرمانان را به استان دعوت کنیم.


وی در پایان گفت: قصد داریم با استفاده از پتانسیل و ظرفیت کاراته ایلام بزرگان کاراته جهان و ایران را به استان بیاوریم تا کاراته ایلام بیشتر از قبل به چشم بیاید.

{ کد خبر : 6718 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم