از 11 فرصت 10 مدال گرفتیم

نکوفر: کاتا نقش پررنگی در قهرمانی کاروان ایران داشت

مدیر فنی تیم‌های ملی کاتا گفت: کاتا نقش پررنگی در کسب قهرمانی کاروان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا داشت.


سید جمال‌الدین نکوفر در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته درباره نتایج کاروان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: موفقیت کسب شده را به جامعه بزرگ کاراته تبریک می‌گویم. در موفقیت بدست‌آمده همه سهیم هستند، همه تلاش کردند تا ایران توانست در شرایطی که دشوار قزاقستان عنوان قهرمانی را بدست آورد.  


وی افزود:در بخش کاتا عملکرد ملی‌پوشان بسیار خوب و درخشان بود. از ۱۱ فرصت به ۱۰ مدال رسیدیم. در این دوره کاتاروها جزو معدود دوره‌هایی بود که کمک بسیار زیادی به کاروان ایران در کسب عنوان قهرمانی داشتند. کاتا در قزاقستان  ۴ طلا بدست آورد و فاطمه صادقی تنها ملی‌پوشی بود در تمام رده‌های سنی کاتا که نتوانست مدال بگیرد. البته از حق نگذریم که در حق صادقی ناداوری شد، او در مرحله نیمه‌نهایی باید به فینال راه پیدا می‌کرد ولی حقش را خوردند و در رده‌بندی نیز باز هم در حق او اجحاف شد تا صادقی علی‌رغم تمام شایستگی‌هایش قربانی برنامه‌ریزی داوران شود و نتواند به مدال برسد.


نکوفر در ادامه تاکید کرد: پیشرفت در کاتای ایران قابل‌رؤیت است. ملی‌پوشان نشان دادند ظرفیت خوبی در کاتا وجود دارد که اگر حمایت و برنامه‌ریزی بیشتر و منظم‌تری صورت گیرد چه‌بسا در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت. 


مدیرفنی تیم های ملی کاتا درباره سرمایه‌گذاری رقبا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نشان داد تمام تیم‌های آسیایی در حال سرمایه‌گذاری در کاتا هستند. کشورهایی مانند اندونزی، فیلیپین، هنگ‌کنگ، مالزی و حتی قزاقستان میزبان نشان دادند برنامه ریزی گسترده ای در بخش کاتا دارند. انتظار داریم فدراسیون نسل جدید را حمایت کند زیرا تمام این ورزشکاران آینده های کاتای ایران هستند که می توانند نتایج را برای کاتای ایران رقم بزنند. 


 مدیر فنی تیم‌های ملی کاتا در پایان گفت: اگر نتیجه خوبی در کاتا به‌دست‌آمد حاصل زحمات و تلاش‌ تمام مربیان سازنده است که نباید نادیده گرفته شود. این مربیان بازیکنان را شناسایی و پرورش دادند تا در اردوهای تیم ملی حاضر شوند. ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم و ان شا الله شرایط در آینده بهتر از حالا نیز شود.

{ کد خبر : 6788 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم