گفت و گو با طلایی کاراته نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا

سعید آبادی: امیدوارم روزی در سطح کاراته جهان بدرخشم

ملی پوش کاراته گفت: در نخستین حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسیدم و می‌خواهم هر روز در کارم پیشرفت داشته باشم.


فاطمه زهرا سعیدآبادی در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته درباره سطح مسابقات قهرمانی آسیا گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا سطح کیفی خوبی داشت، نخستین حضورم در این رقابت‌ها را تجربه کردم.  حریفان قدرتمندی در این دوره از مسابقات حضور داشتند، از همه‌چیز راضی هستم و واقعا همه سنگ تمام گذاشتند تا بتوانیم نتیجه خوب بدست آوریم.


دارنده طلای وزن منفی ۵۴-کیلوگرم نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا ادامه داد: با تلاش‌های بهرامی و چالاکی در نخستین تجربه حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا به شرایط آمادگی جسمانی خوبی رسیدم، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و توانستم طلای رقابت‌ها را با زحمات مربیانم بدست آورم، امیدوارم هر روز در کارم پیشرفت داشته باشم و روزی در سطح کاراته جهان بدرخشم


وی در پایان گفت: هدفمان این بود که نشان دهیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم و توانستیم. حمایت فدراسیون در این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب بود رسیدگی خوبی از ما داشتند و در نهایت تیم کامل نیز به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد.

{ کد خبر : 6813 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم