فدراسیون حمایت خوبی از ملی پوشان داشت

موسوی:حالا نوبت موفقیت در مسابقات کاراته وان ایران است

دارنده مدال طلای مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا گفت: دوست دارم پس از کسب مدال طلا در آسیا، این بار در رقابت های کاراته وان ایران حضوری موفق داشته باشم.


سید علی موسوی نور در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: سطح کیفی مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود و همه تیم‌ها در شرایط خوبی قرار داشتند، نخستین اعزام برون‌مرزی ام بود که خوشبختانه با مدال طلا همراه شد. البته شرایط سختی داشتیم ولی با کمک کادر فنی، مربی سازنده خودم و نیز حمایت خانواده‌ام سختی ها و فشارها را پشت سر گذاشتم و توانستم به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا برسم.


وی درباره حریفانش گفت: حریفانم از کشورهای قرقیزستان و کویت بودند. با شکست حریف کویتی به فینال مسابقات راه پیدا کردم، در مرحله نهایی نیز با شکست حریف عربستانی به مدال طلا رسیدم.


موسوی نور اظهار داشت: پیش‌از اعزام به مسابقات همه به من می‌گفتند سطح مسابقات آسیایی بالا نیست و باید حتما مدال طلا را بدست آورم اما زمانی‌که در رقابت‌ها حضور پیدا کردم دیدم شرایط متفاوت است و حریفانم در سطح خوبی قرار دارند.


وی ادامه داد: فدراسیون حمایت خوبی از ملی‌پوشان داشت. اردوها را به‌خوبی برگزار کرد پنج مرحله اردو انجام شد و تا زمان اعزام به رقابت‌ها رسیدگی خوبی به عمل آوردند و شرایطی فراهم شد تا تیم‌های پایه در این دوره از رقابت‌ها حضور داشته باشند. امیدوارم این روند روبه‌رشد را ادامه دهم و همه استعدادها به کارشان تا رده سنی بزرگسالان ادامه دهند. 


 موسوی نور در پایان گفت: دوست دارم همین روند را در کاراته وان ایران داشته باشم. در کاراته وان  همه ی حریفان قوی ظاهر می شوند و میجنگنند. برای فیکس شدن در تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی پیش رو ، سعی و تلاش خود را خواهم کرد تا رنکینگ کاراته وان هم بگیرم و به مسابقات جهانی اعزام شوم و مجددا دل مردم را شاد کنم.

{ کد خبر : 6816 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم