تصمیم فدراسیون شجاعانه بود

مردانی: آینده داوری کاراته برای سالهای سال بیمه شد

پیشکسوت داوری کاراته ایران درباره موفقیت داوران جوان در کلینیک جهانی گفت: اعزام این داوران به کلینیک جهانی یک تصمیم شجاعانه از سمت فدراسیون بود.


محمدعلی مردانی در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته درباره موفقیت داوران در کلینیک جهانی گفت: اتفاق بسیار خوبی در داوری کاراته ایران رخ داد. تصمیم درست و بجای طباطبایی در خصوص اعزام داوران جوان نیز جای تشکر دارد، داوران وجوان سال‌های زیادی می‌توانند برای کاراته ایران قضاوت کنند. 


وی افزود: لازم می‌دانم از زحمات سلیمی تشکر کنم که سالیان طولانی مسئولیت کمیته داوران ایران را برعهده داشت و حتما بخشی از این موفقیت مرهون زحمات سلیمی بوده‌است. همچنین از زحمات آشوری، مومنی و زند برای اخذ ویزا و حمایت در برگزاری کلاس برای داوران تا آمادگی لازم را پیش‌از اعزام به دست آورند تشکر می‌کنم. همه دست‌به‌دست هم دادند تا شاهد باشیم داوری کاراته ایران پوست‌اندازی خوبی انجام دهد و موفقیت صددرصدی در قبولی داوران داشته باشیم.


داور جهانی در ادامه تاکید کرد: قبولی صددرصد در کلینیک جهانی نشان می‌دهد پتانسیل داوری ایران بالاست و می‌توانیم در سال‌های آتی از این داوران و سایر داوران در شورای داوران آسیایی و جهانی برای کسب کرسی استفاده کنیم. قضاوت داوران ایرانی سطح و وزن داوری و قضاوت‌ها را در مسابقات بالا خواهد برد و ورزشکاران در مسابقات انتخابی خیالشان آسوده‌است که داورانی آن‌ها را قضاوت می‌کنند که درجه جهانی دارند.


مردانی درباره حمایت‌های فدراسیون نیز گفت: فدراسیون در اعزام داوران جوان جسارت به خرج داد اگر داوران جوان در کلینیک جهانی موفقیت کسب نمی‌کردند انتقاداتی نسبت به فدراسیون صورت می گرفت. این شجاعت را به فدراسیون کاراته تبریک می‌گویم که تابو را شکستند و داوران جوان را به کلینیک جهانی اعزام کرد. این داوران می‌توانند سالهای سال کاراته ایران را بیمه کنند. هر جا، در هر بخش و بعدی به جوانان اعتماد شد نتیجه خوبی به دست آمد. امیدوارم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد و فدراسیون کاراته از داوران جوان حمایت انجام دهد. البته فراموش نکنیم که پیشکسوتان داوری را نباید از یاد ببریم آن‌ها سنگ زیرین آسیاب هستند که نباید مورد فراموشی قرار گیرند.

{ کد خبر : 6889 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم