استقبال از برنامه ما بی نظیر بود

جعفری: "تیم ترانه" موجب اتحاد کل جامعه رزمی شد

مربی تیم ترانه گفت: استقبال از اجرای تیمش بی نظیر بود، این استقبال به حدی بود که نه تنها باعث اتحاد جامعه کاراته بلکه موجب اتحاد کل جامعه رزمی شد.


مرضیه جعفری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته در خصوص فلسفه تشکیل تیم ترانه و شرکت در برنامه عصر جدید عنوان داشت: همیشه به این فکر میکردم که چرا استقبال از کاراته با اینکه قدمتی بیشتر در بین ورزش های رزمی دارد، بیش از این نیست. بنابراین فکر کردم که چطور میتوان محبوبیت این ورزش را به معنای واقعی کلمه افزایش دهیم و در نتیجه با دیدن برنامه عصر جدید جرقه تشکیل این تیم در ذهنم ایجاد شد.


وی افزود: تقریبا با شیوع کرونا در حدود دو سال قبل یک فراخوان عمومی در بین هنرجویان باشگاه‌های تحت آموزش خودم اعلام کردم و از بین شاگردان، قهرمانان ملی و بین‌المللی برترینها گزینش شدند. با طراحیهای اولیه در زمینه بدنسازی و تمرینات کاراته و تلفیق با هنر نمایش، کار استارت خورد و تقریبا از یک سال گذشته به صورت حرفه ای، تمرینات طراحی و اجرا شد.


جعفری ادامه داد: پس از طراحی و اجرای اولیه و ارسال فیلم راستی آزمایی، در برنامه عصر جدید قبول شدیم و این شروع تلاش برای معرفی کاراته به عموم مردم بود.


مربی تیم ترانه خاطرنشان کرد: از اعلام زمان اجرا برای راستی آزمایی،تنها ۳روز زمان داشتیم و با وجود این محدودیت زمانی کار بسته شد و فکر می کنم رضایت علاقه مندان به ورزش را به دنبال داشت.


وی در خصوص استقبال جامعه کاراته از اجرای تیم ترانه نیز گفت: بی نظیر بود، این استقبال به حدی بود که نه تنها باعث اتحاد جامعه کاراته بلکه موجب اتحاد کل جامعه رزمی شد. واکنش ها انقدر مثبت بود که موجب شد کاراته به عنوان یک ورزش مهیج و مقتدر به عموم مردم معرفی شود.


جعفری درباره حضور ترانه در این تیم هم عنوان داشت: ترانه تقریبا از سه سال پیش نزد من آمد و به صورت حرفه ای شروع به تمرین کرد. از شروع تشکیل تیم جزو بچه های تیم بود و تمرینات را به صورت مرتب ادامه میداد و حتی در فیلمی که برای راستی آزمایی فرستاده بودم هم حضور داشت ولی متاسفانه اردیبهشت سال ۱۴۰۰ دچار بیماری دیابت شد و ۶ ماه قبل بر اثر بیماری قارچ سیاه فوت کرد .


مربی تیم ترانه در بخش دیگری از صحبت هایش به معرفی اعضای تیمش پرداخت و عنوان داشت:زهرا رضا زاده، روژینا قاسمی،نسرین سلیمانی،حدیث لران،هما رستگار نیا،نرگس ریاحی،زهرا رجبی،تینا باقری،زینب قربانی،زهرا قربانی،فاطمه یوسفی،نرگس یادگاری،مطهره رضا زاده،زهرا کریمی،حدیث محمدی،زهرا رجبعلی،ریحانه طاهری ،نگار رشیدی،عسل احمدی،مائده عبدلی،دیانا هوشنگی،نیوشا شیرانی ،رومینا برخورداری ،پرنیا محمدی ،ستایش رجبی ،حنانه قاسمی ،فرناز عادلی ،ندا یادگاری،نازنین رجبی، هستی سلطانی و الهه رحیمی اعضای تیم ترانه بودند که در برنامه عصر جدید شرکت کردند.


جعفری در پایان یاداور شد: تمام مدتی که به عنوان یک رزمی‌کار در این عرصه فعالیت داشته و دارم فقط به قهرمانی فکر میکردم و اصل و پایه ی شکل گیری تیم ترانه هم فقط و فقط قهرمانی بوده است. امیدوارم دعای خیر مردم به ویژه جامعه کاراته همراه ما باشد تا این عنوان ارزشمند را بدست اوریم.

{ کد خبر : 6957 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم