سطح کیفی رقابت ها بالا بود

جبله:تلاش کردیم میزبان شایسته ای برای مسابقات قهرمانی کشور باشیم

برای مسابقات قهرمانی کشور از یک ماه قبل برنامه ریزی شده بود و تلاش شد از تمام ظرفیت های استان و فدراسیون برای برگزاری هرچه بهتر رقابت ها استفاده شود.


اسماعیل جبله در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پسران یادواره شهدای ورزشکار گلستان (انتخابی تیم های ملی پایه) در گنبد کاووس اظهار داشت: این مسابقات به مدت دو روز به طول انجامید و نزدیک به ۸۰۳ ورزشکار از ۳۱ استان و ۴ منطقه ازاد بر روی ۵ تاتامی، با قضاوت ۱۱۰ داور برگزار شد.


وی افزود: حضور بازیکنان تیم ملی رده های پایه پسران و نفرات برتر کاراته وان سطح کیفی رقابت ها را بالا برده بود. برای این مسابقات از یک ماه قبل برنامه ریزی شده بود و تلاش شد از تمام ظرفیت های استان و فدراسیون برای برگزاری هر چه بهتر رقابت ها استفاده شود.


رییس هیات کاراته استان گلستان ادامه داد: از انجا که این مسابقات به نام یادواره شهدای ورزشکار استان گلستان بود، در مراسم افتتاحیه از خانواده ۶ کاراته کای شهید گنبد کاووس با حضور اقای دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس، رییس بنیاد شهید و مسوولان استانی و شهری تقدیر به عمل امد.

همچنین تجلیل از پیشکسوت و بنیانگذار کاراته شمال استاد تاج محمد سیدی را نیز در دستور کار داشتیم. در بخش پایانی افتتاحیه نیز تلاش شد فرهنگ زیبا و سنتی ترکمن ها برای شرکت کنندگان به نمایش دراید که مورد توجه واقع گردید.


جبله خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری چنین رویدادی در این سطح ان هم به مدت دو روز خالی از اشکال نبوده، ولی صادقانه بگویم تمام تلاش ما این بود میزبان شایسته ای باشیم و تمام امکانات را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهیم.


وی در پایان یاداور شد: جا دارد از لطف اعتماد مسوولان فدراسیون کاراته بابت اعطای میزبانی یکی از بزرگترین و مهمترین مسابقات کشور تشکر و قدردانی داشته باشم. ان شاالله با میزبانی شایسته پاسخگوی اعتماد جامعه کاراته بوده باشیم. همچنین باید تشکر ویژه ای از مسوولان استانی به ویژه مدیر کل ورزش و جوانان گلستان و مسوولان هیات کاراته گنبد داشته باشم که در تمام مراحل یار و یاور ما در برگزاری هرچه بهتر مسابقات بودند.

{ کد خبر : 7144 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم