مازندران؛ قهرمان پیکارهای قهرمانی کشور سبک شیتوریو ایتوسوکای

نوزدهمين دوره مسابقات قهرماني كشور سبك شيتوريو ايتوسوكاي با قهرماني ميزبان در هر دو بخش بانوان و آقايان به پايان رسيد.

مازندران؛ قهرمان پيكارهاي قهرماني كشور سبك شيتوريو ايتوسوكاي
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو ایتوسوکای ۹ و ۱۰ شهریور ماه در دو بخش بانوان و آقایان با حضور بیش از ۱۴۰۰ ورزشکار به میزبانی استان مازندران و با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

بر اساس این گزارش در بخش بانوان و در پایان رقابت بیش از ۹۵۰ ورزشکار که به میزبانی سالن امام علی حبیبی شهر قائمشهر برگزار شد، تیم مازندران با ۶۸ مدال طلا، ۴۰ نقره و ۷۰ برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، تهران با ۲۸ طلا، ۱۰ نقره و ۴۲ برنز در جای دوم ایستاد و سمنان با ۱۴طلا، ۸نقره و ۹ برنز سوم شد.

در بخش آقایان ۴۰۰ ورزشکار در شهر ساری با هم به رقابت پرداختند و در پایان مازندان  با ۲۴ طلا، ۱۳ نقره و۲۰ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، آذربایجان شرقی با ۹ طلا ، ۳ نقره و ۱۰ برنز نایب قهرمان شد و گیلان با ۶ طلا، ۴نقره و ۸ برنز در جای سوم ایستاد.

مازندران، تهران، مرکزی، آذربایجان غربی، کرمان، گلستان، سمنان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، ایلام، قزوین، همدان، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، بوشهر استانهای حاضر در این مسابقات بودند.

گفتنی است پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، دوره بازآموزی و ارتقا داوری سراسری سبک نیز با همکاری استان مازندران با حضور بیش از ۳۰۰ داور برگزار شد.

{ کد خبر : 100000551 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم