برگزاری اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی کشور سبک شیتوریو شیتوکای

اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی کشور آقایان و بانوان سبک شیتوریو شیتوکای در بخش کاتا انفرادی و کیهون کومیته برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین دوره مسابقات مجازی سبک شیتوریو شیتوکای با عنوان «من در خانه می مانم ولی به تمرینات خود ادامه می دهم» که مصادف با سی امین دوره قهرمانی کشور آقایان و بیستمین دوره قهرمانی کشور در روزهای 16 الی 23 آذرماه 1399 بصورت مجازی برگزار شد.


این رقابت ها که در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های کاتای انفرادی و کیهون کومیته برگزار شد و بیش از 300  کاراته کا از استان های هرمزگان، کرمان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی، تهران، کردستان، البرز، گلستان، قم، کرمانشاه و مرکزی حضور داشتند.


در رده بندی بانوان، هرمزگان با 12 مدال طلا، 8 مدال نقره و 11 مدال برنز اول شد، کرمانشاه با 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه دوم ایستاد و خراسان رضوی با 3 مدال طلا، 5 مدال نقره و 5 مدال برنز بر سکوی سوم قرار گرفت تیم های کرمان، اصفهان، بوشهر و مرکزی نیز به ترتیب رده های چهارم تا هفتم را کسب کردند.


در رده بندی آقایان، هرمزگان با 17 مدال طلا، 11 مدال نقره و 21 مدال برنز بر سکوی اول ایستادند، استان کرمان با 8 مدال طلا، 8 مدال نقره و 18 مدال برنز دوم شد و کاراته کاهای بوشهری نیز با 4 مدال طلا سوم شدند. همچنین کاراته کاهای اصفهان، خراسان رضوی، تهران، کردستان، البرز، گلستان و قم به ترتیب عناوین چهارم تا دهم را کسب کردند.

{ کد خبر : 6024 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم