برگزاری اولین دوره جشنواره موسیقی و شعر کاراته

اولین دوره جشنواره موسیقی و شعر کاراته با ابتکار سبک wmmf و همکاری فدراسیون کاراته برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، در اولین دوره جشنواره موسیقی و شعر کاراته که با ابتکار سبک wmmf و همکاری فدراسیون کاراته برگزار می شود، محدودیت سنی وجود ندارد و علاقه مندان با در نظر گرفتن تمامی معیار های درست هنری در عرصه موسیقی که از لحاظ فرم و اجرا ، در قالب قطعه موسیقی استاندارد در ژانر های مختلف اعم از پاپ، راک، الکترونیک یا دیگر سبک ها باشد،می توانند شرکت کنند.


ذکر این نکته ضروری است که هنرمندان باید حداکثر با دو اثر در جشنواره شرکت کنند و آثار ارسالی نباید در جای دیگر با نام های متفاوت عرضه شده باشد. 


مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ است و اعلام نتایج مرحله اول داوری و ۱۰ اثر راه یافته به مرحلۀ نهایی، اول آذر ماه ۱۳۹۹ معرفی می شود. همچنین اختتامیه جشنواره و معرفی برترین آثار اول دی‌ ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.


شرایط شرکت در جشنواره موسیقی و شعر کاراته به شرح زیر است:


۱.شرکت کنندگان در بخش شعر: 

هر اثر باید در فایلی جداگانه و در قالب pdf ارسال گردد. 


۲.شرکت کنندگان در بخش موسیقی باکلام: 

فایل‌های ارسالی باید در فرمت و قالب MP3 با کیفیت مطلوب ارسال گردند همچنین ترانه یا شعر نیز به صورت مجزا در قالب pdf ارسال گردد.


در انتهای هر اثر و در صفحه‌ای مجزّا، مشخصات زیر به طور کامل درج شود: 


نام اثر – نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر – سال تولد – آدرس دقیق پستی محل سکونت به همراه کدپستی – شمارۀ تماس – آدرس پست الکترونیکی.


علاقه مندان آثار خود را باید به آدرس پست الکترونیکی جشنواره که به شرح زیر است،ارسال کنند: 

Jashnvare.Varzeshi@Gmail.com 


یا شماره واتس‌اپ:

09366732965 


در پایان علاوه بر اهدا لوح یادبود و تندیس، به نفرات برتر در بخش شعر و موسیقی ، مبلغ هفتاد میلیون ریال اهدا خواهد شد.


لازم به یاداوری است که به نفرات برتر در بخش آثاری با موضوعیت کاراته در قالب کلیپ، دکلمه، پادکست، داستانک و نقاشی نیز لوح یادبود اهدا خواهد شد.

{ کد خبر : 737 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم