برگزاری مجمع عمومی هیات خراسان رضوی

مدیرکل ورزش خراسان رضوی: هیات کاراته از جمله هیات‌های فعال استان است

مجمع عمومي هيات كاراته استان خراسان رضوي امروز با حضور يوسف گرشاسبي سرپرست دبيري فدراسيون برگزار شد.

مديركل ورزش خراسان رضوي: هيات كاراته از جمله هيات‌هاي فعال استان است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مجمع عمومی هیات کاراته استان خراسان رضوی به منظور بررسی فعالیت های این هیات، امروز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ با حضور یوسف گرشاسبی سرپرست دبیری فدراسیون، علیرضا تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ، هادی امیری رئیس هیات و اعضای مجمع برگزار شد.

در این جلسه پس از ارایه گزارشی از عملکرد و فعالیت های هیات کاراته خراسان رضوی، فعالیت های مالی این هیات به تصویب اعضا رسید.

یوسف گرشاسبی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در این مجمع اظهار داشت: با توجه به گزارش ارائه شده، عملکرد کاراته خراسان رضوی در یک سال اخیر مورد تایید است، همچنین پیشرفت ‌های خوبی در حوزه‌ های قهرمانی و زیر ساخت در این استان صورت گرفته است و امیدوارم عملکرد این هیات هر روز بهتر شود.

در ادامه نیز علیرضا تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: هیات کاراته از جمله هیات های فعال در خراسان رضوی است که هم در بحث توسعه کاراته و هم بحث توسعه زیر ساخت ها فعالیت بسیار خوبی داشته است.  طبق خواسته های این هیات آمادگی داریم، در قالب ماده ۲۷ ، زمینی را در گلبهار در اختیار هیات بگذاریم؛ همچنین در مجموعه ثامن الائمه (ع) برای کاراته موقعیتی را در نظر بگیریم که خانه کاراته احداث شود.

مدیرکل ورزش خراسان رضوی: هیات کاراته از جمله هیات‌های فعال استان است

{ کد خبر : 100000786 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم