برگزاری مجمع عمومی هیأت کاراته استان اصفهان با حضور طباطبایی

مجمع عمومی هیات کاراته استان اصفهان امروز با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسسون کاراته، مجمع عمومی هیأت کاراته استان اصفهان با حضور ۲۹ نفر از اعضای مجمع در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران استان اصفهان با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حبیب الله ناظریان رئیس هیات و دیگر اعضای مجمع بدگزار شد.


حبیب الله ناظریان رئیس هیأت کاراته استان اصفهان در ابتدا گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ و همچنین شرحی از فعالیتهای هیأت استان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در برگزاری مسابقات، وبینارها و کارگاهای آموزشی به صورت مجازی را ارائه نمود.


سپس جواد محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در رابطه با استفاده از ظرفیت اصفهان در جهت قهرمانی و قهرمان پروری نکاتی را ذکر کرد.


پس از رأی گیری صورت مالی هزینه ها توسط دبیر هیأت کاراته به نمایندگی از خزانه دار هیأت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای مجمع نکات مورد نظر خود را بیان کردند.


در پایان سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته نیز ضمن تقدیر از عملکرد هیات کاراته اصفهان، نکاتی را نیز در پیشبرد اهداف بیان کرد.


طباطبایی رییس فدراسیون کاراته پس از مجمع هیات کاراته اصفهان در تمرینات تیم ترانه حضور یافت و از نزدیک شاهد فعالیت های شاگردان مرضیه جعفری بود.


اعضای تیم ترانه روز یکشنبه نیز با حضور در محل فدراسیون کاراته با طباطبایی رییس فدراسیون دیدار کردند.

IMG-20220531-WA0108.jpg

{ کد خبر : 7048 }

کلمات کلیدی
تاریخچه
فیلم