گلشادنژاد: می‌خواهم سال‌ها بدرخشم

ملي‌پوش كاراته بانوان ايران كه بدون از دست دادن يك امتياز به مدال طلاي مسابقات قهرماني آسيا دست يافت، گفت: طلا را از چنگ چند قهرمان درآوردم و مي‌خواهم سال‌ها براي كاراته ايران بدرخشم.

گلشادنژاد: مي‌خواهم سال‌ها بدرخشم
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، آتوسا گلشادنژاد در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد خوبش در مسابقات آسیایی مالزی، اظهار داشت: سطح فنی کاراته آسیا بالاست و گرفتن مدال طلا در این رویداد، واقعا دشوار است.
وی افزود: در بازی نخست نماینده اردن، سپس قهرمان سال گذشته آسیا از قزاقستان و پس از آن دارنده مدال برنز المپیک توکیو از چین را شکست دادم. در فینال نیز حریفی از امارات که دو دوره گذشته به طلای قاره کهن رسیده بود را سه بر صفر مغلوب کردم و به بهترین مدال دست یافتم.
گلشادنژاد در خصوص از دست ندادن حتی یک امتیاز در این مسابقات، تصریح کرد: علاوه بر تمرینات بسیار خوبی که داشتیم، از نظر ذهنی خودم را آماده کرده بودم تا اتفاق خوبی را رقم بزنم. همیشه تصویرسازی می کردم که بدون از دست دادن امتیاز برنده شوم که خوشبختانه به آن رسیدم. فکر می‌کنم مدال طلا حق من بود، چرا که قهرمانان مختلفی را برای رسیدن به آن شکست دادم.
وی درباره مسابقات کومیته تیمی که با کسب مدال نقره برای تیم بانوان ایران همراه بود، توضیح داد: واقعا کار سخت بود و از همان بازی اول که مبینا حیدری آسیب دید و از ترکیب بیرون رفت. مسیر ما دشوارتر شد. با این حال همه تیم‌های خوب را شکست دادیم و راهی فینال شدیم.
نماینده وزن منهای ۶۱ کیلوگرم ایران، افزود: بین نیمه نهایی و دیدار فینال حدود ۲ ساعت تاخیر بود و خستگی روی تیم ما تاثیر زیادی داشت. اگر بلافاصله برگزار می‌شود، حتما عملکرد متفاوتی برابر ویتنام داشتیم. از همین حالا به فکر این هستیم تا باخت مقابل ویتنام را جبران کنیم.
بانوی کاراته ایران، گفت: واقعا مربیان تیم ملی در مسیر آماده‌سازی ما زحمات زیادی متحمل شدند و با اینکه دیدار تدارکاتی نداشتیم، اما به بهترین نحو تیم را آماده کردند.

{ کد خبر : 100000494 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم