خدابخشی: انتخابی همیشه سخت و پورشیب از بهترین حریفانم است

ملي‌پوش كاراته ايران تاكيد كرد كه رقابت‌هاي انتخابي هميشه سخت و پورشيب يكي از بهترين حريفانش است.

خدابخشي: انتخابي هميشه سخت و پورشيب از بهترين حريفانم است
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته ، مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری در انتخابی تیم ملی کاراته و قطعی شدن حضورش در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: انتخابی همیشه سخت است و پورشیب یکی از بهترین حریفانی است که دارم. قبل از مسابقات قهرمانی آسیا از ناحیه مچ پا آسیب دیدگی داشتم و زمان زیادی نداشتم که ریکاوری کنم و پروسه درمان را طی کنم. خدا را شکر با یک هفته تا 10 روزی تمرین کردم توانستم آمادگی نسبی در انتخابی داشته باشم.

وی در خصوص رقابت سنگین در وزن 84- کیلوگرم بازی‌های آسیایی و حضور رقبای همچون کاراته‌کا اردنی عنوان کرد: صد در صد همه تلاش خود را می‌کنم تا نتیجه مناسبی در بازی‌های آسیایی کسب کنم. حریفان ما در بازی‌ها تدارکاتی زیادی شرکت می‌کنند و همین موضوع باعث شده که در چند وقت اخیر برجسته شوند. قطعاً با کمک مربیان و آنالیزی که خواهیم داشت تلاش خواهم کرد تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

ملی‌پوش کاراته ایران در خصوص تاثیر عدم حضور در رویدادهای تدارکاتی گفت: خدا را شکر بازیکنان طراز اول و خوبی در دنیا داریم و مشکلی بابت حریف تمرینی نداریم، اما متاسفانه بازی‌های تدارکاتی کمی داریم و باید در رویدادهای بیشتری حضور داشته باشیم.

خدابخشی در خصوص اینکه چقدر حضور در بازی‌های آسیایی کمک خواهد کرد تا بتواند در ترکیب مسابقات جهانی نیز حضور داشته باشد، تاکید کرد: در خصوص مسابقات جهانی کادرفنی تصمیم می‌گیرد و همیشه تابع نظر کادرفنی هستم. هر زمانی که اعلام کردند در انتخابی شرکت کردم و هر زمانی که انتخابی برگزار نشده است نیز حریفی نزدم. قطعاً در مدت باقی مانده تمام تمرکز و تلاش خود را می‌گذارم تا ابتدا در بازی‌های آسیایی موفق باشیم. بازی‌های آسیایی پله اول است و بعد از این مسابقات به رقابت‌های جهانی هم فکر می‌کنم.

{ کد خبر : 100000519 }

کلمات کلیدی-
تاریخچه
فیلم